عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رزمایش اخیر سپاه نشان داد که توانمندی موشکی کشور روز به روز جدیدتر و حرفه‌ای‌تر می‌شود و این حامل پیام هشدار و واکنش به کسانی است که می‌گویند "گزینه نظامی علیه ایران روی میز است".

محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) 9 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محدوده تنگه هرمز، برگزاری این رزمایش را پیام اطمینان‌بخش به دوستان انقلاب و اقتدار برای دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: سپاه پاسداران با برگزاری این رزمایش نشان داد که به جدیدترین دستاوردهای نظامی دنیا دست یافته و این درحالی است که تمامی این دستاوردها بومی و به‌همت جوانان داخلی ساخته شده است.

وی افزود: رزمایش اخیر نیروی دریایی و هوافضای سپاه پاسداران نشان داد که توانمندی موشکی سپاه روز به روز جدیدتر و حرفه‌ای‌تر می‌شود و این حامل پیام هشدار و واکنش جدی به کسانی است که می‌گویند: "گزینه نظامی علیه ایران روی میز است".
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه رزمایش پیامبر اعظم سپاه پاسداران موجب افزایش توان بازدارندگی کشور شد، گفت: ممکن است برای برخی این سؤال مطرح شود: چرا این رزمایش در بحبوحه مذاکرات هسته‌ای برگزار شده است؟ پاسخ روشن است، این رزمایش قطعاً پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره‌کننده ما خواهد بود و توان چانه‌زنی آنان را در میز مذاکرات افزایش خواهد داد.
 
جوکار خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش سپاه در محدوده تنگه هرمز یک پیام جدی به دشمنان انقلاب داشت و آن این بود که کوچکترین خطا از سوی آنان با تصمیم و برخورد جدی نیروهای مسلح ایران در این منطقه راهبردی مواجه خواهد شد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا