مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان یزد در جلسه شوراي اداري رؤساي ادارات و مراكز آموزش فني و حرفه اي استان یزد: اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي را راهبردي جهت خروج از موانع و مشكلات دانست.

   به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني وحرفه اي استان یزد، با عنايت به اهمیت دستورالعمل های ابلاغی ازسوی سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور درخصوص تعیین خط مشی ها و سیاستهای کلی و نیز به منظور برنامه ریزی و ارزیابی محور های عملیاتی صورت گرفته درحوزه های مختلف استان جلسه هم انديشي با حضور مدير كل، معاونين، رؤساي مراكز و ادارات ستادي و استان در محل سالن كنفرانس اداره كل تشكيل گرديد.

در اين جلسه حبیب ا... کارگر مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي را راهبردي جهت خروج از موانع و مشكلات دانست و افزود: يكي از برنامه هاي سازمان در اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي اجراي مدل آموزش هاي بازار محور است.

وی با تاکید بر پوشش اين مدل بر آموزش مهارت هاي تخصصي، توليد، بازاريابي و فروش ، گفت:آموزش هاي بازار محور در استان بايد ظرفيت هرچه بيشتري از آموزش هاي مهارتي را نسبت به قبل به خود اختصاص دهد .

کارگر درادامه برتأکید وزیر محترم تعاون ،کارورفاه اجتماعی بر اجرای مشاغل سبز اشاره کرد و افزود: رؤسا با رويكرد به اين سياست ها، برنامه ها و فعاليت هاي خود را ساماندهي و تنظيم نمايند و عملكرد مراكز با توجه به شاخص هاي مربوطه ارزيابي مي گردد.

وی در پایان خواهان استفاده حداکثری از ظرفیتهای مراکز توسط رؤسای مراکز شد وگفت:تعهد رشته های مختلف باید براساس سند اشتغال و نیازسنجی درسطح استان ،شهرها و روستاهها صورت پذیرد .

درادامه جلسه :رضا نویدی معاون اداری وپشتیبانی اداره کل بر فلسفه وجودی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور اشاره کرد و با تأکید بر ارجح دانستن منافع ملی برمنافع فردی به بیان قوانين و تشریح دستورالعمل ها و محورهای عملیاتی حوزه های مختلف پرداخت و گزارش و برنامه های آتی حوزه های مختلف را از مسئولین ذیربط خواهان شد .

در پايان اعضاء جلسه نظرات و پشنهادات خود را درخصوص مرتفع نمودن مشکلات موجود و اجرا و بهبود کیفیت بهینه در روند برنامه های عملیاتی بیان كردند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا