سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابرجوانان ایران با اعلام اینکه بازیکنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از آمادگی خوبی برخودارند گفت : مقابل قدرتهای جهان کار دشواری را پیش رو داریم و تمام تلاشمان این است تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

حمید رضا شیر در حاشیه تمرینات اردوی تیم ملی سابر جوانان که در سالن اختصاصی شمشیربازی یزد برگزارمیشود در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد افزود: تیم ملی سابر جوانان کشورمان متشکل از چهار ورزشکار برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی شهر ابوظبی امارات آماده شده اند که امیدواریم به کسب نتیجه دلخواه برسیم.

وی اظهار کرد: فدراسیون شمشیربازی با تمامی برنامه های ما در طول سه ماه گذشته موافقت کرد و اردوهای منظمی را برگزار کردیم به نحوی که در اواسط اردوهای آمادگی در مسابقات جهانی کلاس آ حضور یافته و توانستیم دو مدال برنز کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی جوانان در اسلحه سابر در خصوص انتخاب شهر یزد برای برگزاری سه دوره اردوی تیم ملی سابر گفت: هیات شمشیربازی استان یزد یکی از هیات های بسیار فعال و توانمند است و ملی پوش زیادی دارد که می توانند حریف تمرینی خوبی برای بازیکنانم باشند.

وی ادامه داد: جایگاه شمشیربازی ایران در چند سال گذشته رشد قابل توجه ای داشته است بنحوی که سابریستهای ایران در بازیهای آسیایی توانستند در جایگاه دوم قرار گیرند و در چند روز گذشته با قرار گرفتن در جایگاه هشتم جهان تاریخ ساز شوند.

شیر ادامه داد: کشورهای کره جنوبی،چین و قزاقستان که در جهان حرفای زیادی برای گفتن دارند اصلی ترین رقبای تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا خواهند بود ولی به کسب یکی از سکوهای مسابقات امیدواریم.

وی با اشاره به اینکه تیم سابر جوانان با ترکیب کامل راهی مسابقات میشود گفت:ما هشت نفر را تا اردوی ما قبل آخر در اردوها نگه داشتیم و پس از برگزاری مسابقات انتخابی محمد سازنجیان و محمد جواد میرحسینی از استان یزد و مهدی مولایی و سجاد فرمانی از استان آذربایجان شرقی به عنوان نفرات اصلی تیم انتخاب شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا