یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث "خبرهای پلیسی استان یزد:- ماموران کلانتری 12 قائم شهرستان یزد ، با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی موفق به دستگیری نه تن از سارقان حرفه ای شهر یزد شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یوسف سپهوند" درباره این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء طرح امنیت اجتماعی در محلات آلوده که بیشتر در حوزه استحفاظی "کلانتری 12 قائم" است تیم های عملیاتی تشکیل و تدابیر لازم در این خصوص اعلام شد.

وی ضمن اشاره به انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری منابع و مخبرین یادآور شد: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات لازم و همچنین استفاده از گشت های محسوس و نامحسوس محل اختفای چندین نفر از تبهکاران این محلات را شناسایی و به همین منظور هماهنگی لازم با مقامات قضائی را به عمل آوردند.

یوسف سپهوند تصریح کرد: ماموران  پلیس طی چند عملیات جداگانه نه تن از سارقان حرفه ای و بر هم زنندگان نظم و آرامش اهالی این مناطق را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

سرهنگ سپهوند یادآور شد: سارقان در بازجویی های انجام شده به 89 فقره سرقت های ریز و کلان خودرو، طلاجات، منزل و مغازه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در خاتمه خاطرنشان ساخت: پلیس شهرستان یزد با تمام توان و امکانات با تبهکاران و افرادی که به هر نحو سعی در بر هم زدن امنیت و آرامش شهروندان دارند برخورد خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا