یزدفردا :مهندس زارع رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد ساعاتی قبل آخرین سخنرانی خود در این سمت را در مراسم روز ملی رعایت حقوق مصرف کنند گان " در استان یزد انجام داد .

قرائن حکایت از آن دارد که ابلاغ محمد رضا علمدار مشاور استاندار در امور ورزش و جوانان   برای جایگزینی وی روزچهارشنبه گذشته صادر شده و قرار است فردا صبح مراسم معارفه وی به عنوان مدیر کل  سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد انجام شود .

هرچند که در رفتن مهندس زارع رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزددر بین تمام افراد صاحب نظر اتفاق نظر بود اما برای جانشین وی افراد زیادی کاندید شده بودند و با توجه به اهمیت فوق العاده مدیر کل سازمان صنعت ، معدن و تجارت  در استان صنعتی  و معدنی یزد وسواس زیادی وجود داشته و دارد و عده ای معتقد به انتخاب فردی غیر سیاسی و متخصص در این زمینه بوده و عده ای دیگر نیز سعی در انتخاب فردی سیاسی در این حوزه داشتند .

حال باید دید با حضور علمدار یزدی در سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کدام گروه پیروز این مارتن بوده اند!

محمد رضا علمدار یزدی سابقه معاون دانشگاه آزاد مهریز ورییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد و مشاور استاندار یزد در او ورزش و جوانان و همچنین قائم مقام ستاد دکتر روحانی در یزد  را در کارنامه خود دارد


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا