مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: پیروزیهای مکرر تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی موجب همگانی شدن والیبال و استقبال خانواده ها از این ورزش شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسعود شریعتی در مراسم گردهمایی ورزشکاران ، مربیان ، داوران و پیشکسوتان والیبال استان یزد اظهار داشت: استان یزد پتانسیل بالایی در رشته والیبال دارد که باید هر چه در توان داریم برای توسعه ورزش پرطرفدار والیبال به کار گیریم و از ظرفیت‌های موجود در استان بهره کافی را ببریم.

وی افزود : یکی از راه های توسعه و گسترش این رشته ورزشی استعدادیابی است که خوشبختانه هیئت والیبال استان یزد در این مسیر گام های خوبی را برداشته که امیدواریم با تداوم این برنامه ها شاهد حضور والیبالیست های یزدی در تیم های ملی در رده های سنی مختلف و درخشش و افتخار آفرینی در عرصه های مختلف باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه با تمجید از عملکرد فدراسیون والیبال گفت: موفقیت های اکنون تیم ملی والیبال ثمره استعدادیابی و توجه به رده های پایه است که این امر باید الگویی برای دیگر رشته ها باشد.

شریعتی ادامه داد: کار پایه ای موجب تقویت تیم ملی در رده بزرگسالان شد و موفقیت های تیم ملی والیبال کشورمان در عرصه های جهانی رقم خورد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا