رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: با برنامه ریزی و خودباوری می توان قهرمان جهان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، گردهمایی ورزشکاران ، مربیان ، داوران و پیشکسوتان والیبال استان یزد روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه با حضور محمدرضا داور زنی رئیس فدراسیون والیبال ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، عباسعلی رضایی رئیس هیئت والیبال استان ، مهدی پیشکوهی پور مدیرعامل و سید مصطفی سجادی عضو هیئت رئیسه باشگاه پیشگامان کویر یزد و جمعی دیگر از مسئولین در سالن همایشهای دفتر نخبگان یزد برگزار شد.

محمد رضا داورزنی”در این همایش به موفقیت های سالهای اخیر والیبال اشاره و  اظهار داشت: در جریان پیروزیهای کسب شده، کار خاصی نکردیم و فقط توانمندی جوانانمان را به خودشان نشان دادیم.

وی افزود: رشد موشکی والیبال کشور حاصل تلاش همه فعالان و پشتیبانی دلگرم کننده مردم است.

رئیس فدراسیون والیبال با تشریح برخی از جوسازی ها علیه والیبال ایران، اظهار داشت: استکبار جهانی میلیاردها دلار هزینه می کند تا ایران را کشوری منزوی و بی نشاط جلوه دهد ، اما این پیروزیهای ارزشمند، نقشه های آنان را خنثی می کند.

داورزنی به توصیف برخی از صحنه های ابراز احساسات مردم در قبال پیروزی های کسب شده توسط والیبالیستهای کشورمان در عرصه بین المللی پرداخت و تصریح کرد: در کشور ما، والیبال به یک رشته فراگیر و برند اجتماعی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیتهای بالقوه کشور نهایت بهره را برد، اهمیت استعدادیابی را یادآور شد و تصریح کرد: نسل جوان ما به این هیجانات مثبت نیاز دارد.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی در ادامه خواستار حضور تیم استان در سوپر لیگ  شد و تاکید کرد: باید تلاش کنید تا با بهره گیری از نیروهای توانمند بومی، تیم شما در لیگ برتر، بدنه ای استانی داشته باشد.

رئیس هیئت والیبال استان یزد هم در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات مسئولین کمیته های هیئت والیبال استان و مسئولین هیئتهای والیبال شهرستانها گفت: رشد و گسترش رشته والیبال با همدلی و تلاش همگانی میسر خواهد شد و امیدوارم در این مسیر موفق بوده باشیم.

عباسعلی رضایی خواستار حمایت ویژه مسئولین برای راه اندازی خانه والیبال در استان یزد شد و افزود: راه اندازی خانه والیبال اقدامی ارزنده برای رشد والیبال یزد خواهد بود.

در پایان از پیشکسوتان رشته والیبال ، مربیان و بازیکنان دعوت شده به تیم ملی و از بازیکنان و مربیان تیم والیبال جوانان و نوجوانان استان یزد که به ترتیب مقام اول وسوم کشوری را کسب کرده اند و همچنین تیم های برتر استان تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا