پنجمین دوره لیگ فوتسال هدش روستای ده بالا جام فجر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مراسم افتتاحیه پنجمین دوره لیگ فوتسال هدش جام فجر روز دوشنبه ششم بهمن ماه با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، هادی مقیمی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و رئیس هیئت روستایی و بازیهای بومی محلی استان و محمود زارع رشكوييه فرماندار شهرستان تفت و اعضاء شورا ورزش روستای ده بالا در سالن ورزشی وحدت تفت برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم با بیان اینکه باید در جهت توسعه ورزش روستاها تلاش بیشتری صورت گیرد. گفت: احیاء ورزش در بخش ها، توابع و روستاها یکی از نیازهایی است که می تواند در این مناطق به نشاط و شادابی جامعه کمک کند.

مسعود شریعتی افزود: ما باید برای بهبود وضعیت و استفاده مطلوب از فضاهای ورزشی موجود در روستاها برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم در این خصوص گام های بلند و سازنده ای را در جهت توسعه ورزش در روستاها ، بخش ها و توابع برداریم و فضا را برای ایجاد محیط های ورزشی و سرگرمی برای جوانان فراهم کنیم

وی اظهار داشت : برگزاری لیگ فوتسال هدش در چنین سطحی کار ارزنده و قابل تقدیری است و شور و نشاط این مسابقات قطعا موجب ترغیب مردم به انجام فعالیت های ورزشی خواهد شد.

لازم به ذکر است لیگ فوتسال هدش جام فجر با حضور 10 تیم وحدت ، آزادگان ، شهدای توده ، استقلال جانبرزان ، مهدی آباد ، شهدای آمحسن ، ایساتیس ، باغ شاه ، اتحاد و شهدای آشنایی در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا