دکتر سید محمد علی سید ابریشمی معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران صبح امروز با حضور در شهرکهای صنعتی استان یزد از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور عظیمی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد و زارع ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همراه بود از 5 واحد صنعتی بازدید بعمل امد.
دکتر سید ابریشمی ایتدا با حضور در منطقه ويژه اقتصادي سردر ورودي منطقه را كه با هزينه 3960 ميليون ريالي به اتمام رسيده بود را مورد بهره برداري قرار داد.

وي سپس با حضور در شهرک صنعتي يزد ضمن بازديد از تصفيه خانه فاصلاب شهرك و پروژه مركز خدمات فناوري و كسب و كار شهرك صنعتي، از شرکت شيشه مظروف توليد كننده انواع ظروف شيشه اي بازدید کرد.
مدير عامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران سپس با حضور در شهرک صنعتی جهان اباد ميبد از سنگبري گلسنگ ميبد و همچنین شركت كاشي و سراميك ستاره ميبد بازدید بعمل اوردند.
حضور در شهرك صنعتي اردكان و ديدار با صنعتگران شهرك صنعتي اردكان و بررسي مسائل جاري شهرك و همچنين بازدید از شركت صنايع غذايي سالم غذا(چكاوك) تولید کننده محصولات كنجدي و حلوا ارده و شرکت نساجي آفرين از دیگر برنامه های بازدید امروز بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا