استاندار يزد در پيامي فرا رسیدن ماه مبارک ربیع الاول و اعیاد بزرگ و خجسته این ماه شریف را پیشاپیش به عموم مسلمانان عزیز به ویژه مردم نجیب و سختکوش استان یزد تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام " سید محمد میرمحمدی" استاندار یزد به شرح ذیل است:
بار دیگر هلال ماه مبارک و پرخیر و برکت ربیع الاول حلول کرده و عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت(ع) را به یمن خجستگی اعیاد این ماه، بالاخص ولادت حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفى(ص) و پيشواى مذهب صادق آل محمد(ع)، طراوت و جانی تازه می بخشد.
ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان درخشان همبستگی و دوستی است و عطر میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) لحظه به لحظهء این ماه مبارک را در بر گرفته و این ماه عزیز را به کرامت، اخلاقیت و انسانیت این یگانه تاریخ مزین کرده است. بی تردید وجود مقدس نبى مكرم و رسول اعظم اسلام، می تواند مهم‏‌ترين نقطه ايجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان آحاد مسلمانان و پیروان این شریعت آسمانی باشد و دریایی از امید و امیدواری را در میهن عزیز اسلامی پدیدار آورد.
همچنین در این مجال، بر خود لازم می دانم از مردم شریف، متدین و ولایتمدار استان دارالعباده و دارالعلم یزد به ویژه دست اندرکاران و خادمان دسته‌جات و هیات های مذهبی به واسطه برگزاری عزاداری های پرشور و شعور و نوحه ها و مرثیه های اصیل و پرمحتوا در ایام سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان که تحسین و تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) را نیز در پی داشت، صمیمانه تجلیل نمایم. آرزومندم عزاداری های همه دوستداران و ارادتمندان سيد مظلومان و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مورد قبول حضرت دوست قرار گرفته و این مراسم‌های معنوی، ترویج دهنده فرهنگ حسینی که همان فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است، باشد چرا که از برکت همین نواهای عاشقانه عاشورایی است که مشعل فرهنگ غنی و اصیل حسینی در این دیار فروزان مانده و یزد، را به افتخار لقب حسینیه بزرگ ایران نائل آورده است.    
اینجانب در پایان بار دیگر با آرزوی قبولی سوگواری های همه دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع)، فرا رسیدن ماه مبارک ربیع الاول و اعیاد بزرگ و خجسته این ماه شریف را پیشاپیش به عموم مسلمانان عزیز به ویژه مردم نجیب و سختکوش استان یزد تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا