همزمان با سراسر کشور و در راستای پاسخگویی به پرسش مهر ریاست جمهور، همایش مدرسه‌ای« ایست! آب نیست» در در دبیرستان دوره اول پسرانه دکتر حسابی ناحیه یک یزد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، مدیردانش آموزی استان یزددر این همایش  باتوجه به مشگل جدی کمبود آب در استان یزد اظهار داشت: این جریان فرهنگی، تربیتی تا پایان سال تحصیلی در مدارس ادامه خواهد یافت و دانش‌آموزان می‌توانند در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی در این موضوع سهیم باشند.

حسینعلی ملانوری افزود : پرسش مهر ریاست جمهوری در قالب سایر مسابقات فرهنگی از جمله نمایش‌نامه نویسی، کاریکاتور،عکس، پوستر، وبلاگ در سطح مدارس استان  اجرا خواهد شد.

رئیس کمیته اجرایی پرسش مهر استان یزدهدف از اجرای این همایش را اطلاع رسانی و توجیه دانش آموزان و فرهنگیان یزد در خصوص بحران کمبود آب بیان کرد و گفت : در این همایش دانش‌آموزان با بحران جدی کمبود آب بیشتر آشنا شده و راههای صرفه جویی در مصرف آب را یاد می گیرند.

همچنین مسئول روابط عمومی آبفای استان یزدنیز با اشاره به فرهنگ غنی یزدی ها درامرقناعت و صرفه جویی ، بهترین افراد را در توسعه فرهنگ مصرف صحیح آب دانش آموزان دانست.

محمد حسین شرعیاتی  از دانش آموزان خواست تا در منزل و در اجتماع به عنوان همیار انرژی به دوستان وخانواده خود تذکر دهند تا مصرف بهینه آب به صورت یک فرهنگ در آید.

گفتنی است نمایشگاهی از  نقاشی ، شعر و پوستر دانش آموزان با موضوع صرفه جویی در مصرف آب در حاشیه این همایش برپاشد.





































  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا