در جلسه بررسی عملکرد حوزه‌های مختلف دانشگاه در طرح تحول سلامت معاون درمان دانشگاه از پرداخت حق الزحمه پزشکان به صورت پلکانی خبر داد.

در جلسه بررسی عملکرد حوزه‌های مختلف دانشگاه در طرح تحول سلامت معاون درمان دانشگاه از پرداخت حق الزحمه پزشکان به صورت پلکانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: در جلسه بررسی عملکرد حوزه های مختلف دانشگاه در طرح تحول سلامت، معاون درمان دانشگاه گفت: پرداخت های پزشکان در طرح تحول بصورت پلکانی خواهد بود. در پرداخت های زیر ده میلیون صد درصد سهم پزشک پرداخت می شود و در مبالغ بالاتر درصد سهم پزشک بصورت پلکانی کاهش می یابد بدین ترتیب فاصله بین درآمدهای پزشکان گروه های جراحی و غیر جراحی تعدیل می شوددریافت های کارکنان غیر پزشک نیز براساس میزان سختی بخش و عملکرد آنان خواهد بود

وی همچنین افزود: پرداخت اضافه کاری و کارانه کارکنان منسوخ خواهد شد و کارکنان علاوه بر حقوق صرفا بر اساس عملکرد ، دریافتی خواهند داشت.

دکتر دهقان در این جلسه تصریح کرد: پیش بینی می شود دریافتی کارکنان درمانی غیرپزشک 2 تا 3 برابر افزایش یابد. وی از قول وزیر بهداشت اعلام کرد: پرداخت های جدید کارکنان غیرپزشک باید طی دوهفته آتی پرداخت شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این جلسه ضمن تأکید بر حفظ کرامت انسانی که هدف طرح تحول است گفت:

یکی از نکاتی که باید همواره مدیران دانشگاه به آن توجه داشته باشیم اخلاق مداری است کسی پشت در اتاق مدیران معطل نشود درب اتاق مدیران به روی کارکنان باز باشد.بزرگتری سرمایه ما نیروی انسانی است آنرا حفظ کنیم..کسی را متهم و دل آزرده نکنیم خصوصا در نظارت ها.حداکثر جذب را داشته باشیم.

در بحث کامپیوتر باید توجه کنید ؛ کلید F1 را Help قرار داده می توانست کلیدهای F11 یا F12 را می گذاشت از هر کسی کمک و راهنمایی بگیرید.

گفتنی ست در این جلسه از تمامی دست‌اندرکاران امر ترویج زایمان طبیعی و فعالان حوزه‌ی اجرای این دستورالعمل که با تلاش خود سبب پیشگام بودن و کسب افتخار دانشگاه علوم پزشکی یزد در سطح دانشگاه های کشور شدند تقدیر و تشکر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا