نشست نقد و بررسی آثار عکاسان یزدی با حضور کارشناسان برجسته استانی و کشوری در حوزه هنری یزد برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد با بیان این مطلب گفت: این سلسله نشست های آموزشی با حضور ابوالقاسم ابوترابی زارچی کارشناس عکاسی و دیگر کارشناسان مطرح استانی و کشوری به صورت هفتگی در سالن اجتماعات این مرکز برگزار خواهد شد.
حسین دشتی اردکانی با بیان این که این نشست ها به همت خانه عکاسان حوزه هنری یزد برگزار می شود افزود: در این جلسات آثار هنرمندان عکاس مورد نقد و بررسی قرار گرفته و راهنمایی های لازم ارائه می گردد.
وی ادامه داد: در این نشست ها علاوه بر تحلیل محتوایی فنی آثار به عکس برگزیده هر جلسه نیز جوایزی تعلق می گیرد.
این هنرمند همچنین از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب در پایان این دوره خبر داد و گفت: این آثار در نگارخانه حوزه هنری یزد و مناطق مختلف استان و کشور به تماشا گذاشته می شود.
وی ارتقای توان علمی و عملی هنرمندان جوان و مستعد، آشنایی هنرمندان و علاقه مندان با تازه ترین مباحث روز عکاسی، تولید آثار ارزشمند و آشنایی هرچه بیشتر عکاسان با ایده ها و افکار یکدیگر را از اهداف برگزاری این نشست ها عنوان کرد.
دشتی همچنین از امکان ارائه مجوز و تجهیزات مناسب به هنرمندان فعال خانه عکاسان حوزه هنری یزد برای تهیه عکس در مناسبت های ملی و مذهبی و برنامه های فرهنگی هنری خبر داد.
وی افزود: برنامه سفر های ماهانه عکاسی داخل استان از دیگر برنامه های سلسله نشست های نقد عکس حوزه هنری یزد است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا