استاندار يزد به مناسبت برپائي همايش بزرگداشت شهيد دكتر سيد رضا پاك نژاد در استان پيامي صادر كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "سيد محمد ميرمحمدي" در اين پيام آورده است: تجليل از انسانهاي بزرگ و انديشمند، تجليل از بزرگواري ها و انديشه ها، اخلاق و انسانيت است و تجليل از شهيد و شهادت، اداي وظيفه ديني و حق شناسي و نكوداشت اخلاص و ايثار و پاكبازي است و شهيد بزرگوارمان دكتر سيدرضا پاك نژاد اولين نماينده مردم شريف يزد در مجلس شوراي اسلامي كه با جمع شهيدان هفتم تير به ملكوت اعلي پر كشيد و به وصال معبود نائل گشت جامع تمام اين زيبائي ها و والائي هاست.
شهيد پاكنژاد هم مبارزي دلير و بصير بود و هم معلمي كه نسل جوان را با مباني ارزشهاي اسلامي آشنا مي كرد.
او پزشكي انسان دوست، سياستمداري دورانديش، عاشقي بيقرار، مومني پاكباز و نويسنده اي اديب و توانمند بود كه با هماهنگي و همنوائي شهيد بزرگوار محراب حضرت آيت الله صدوقي (ره) در مسير انقلاب اسلامي و در سنگر مبارزه با رژيم ستمشاهي از هيچ كوششي دريغ نمي كرد و همواره در سنگر تعليم و تربيت به شايستگي ايفاي نقش ميكرد.
او براي نسل امروز انقلاب يكي از اسوه هاي توانا و كم نظير است و تجليل از او خدمتي است بزرگ به فرهنگ و انديشه و انشاءا... همراه با خير و بركات فراوان خواهد بود. براي اين شهيد گرانقدر آرزوي علو درجات و براي بازماندگانش بويژه دو برادر ارزشمند و عزيزشان آرزوي توفيق روزافزون، سرافرازي و سلامتي دارم و از همه دست اندركاران و مجريان و مديران اين نكو داشت سپاسگزارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا