مهندس پورذاکری مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد: ایجاد و حفظ روحیه نشاط دانشجویی از اهداف حوزه معاونت دانشجویی است .

به گزارش سرویس دانشجویی خبرگزاری دانشگاه ، مهندس جابر پورذاکری مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مصاحبه ای با اعلام خبر تشکیل جلسه ای آموزشی با عنوان  "میخواهم در زندگی موفق باشم " اعلام داشت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با دارا بودن نزدیک به 17000 نفر دانشجو فرصت مناسبی به دست آورده تا بتواند ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان را حاکم کند و این مهم کار دقیق و کارشناسانه ای را می طلبد.

 وی ادامه داد : در این بین خوابگاههای دانشجویی بویژه خوابگاه های داخل دانشگاه که دانشجو بیشتر طول روز را در دانشگاه سپری می کند در اولویت کاری معاونت دانشجویی قرار دارد در این راستا سلسله جلسات روانشناسی و آموزش فنون زندگی را در خوابگاههای خواهران و برادران با حضور اساتید برجسته دانشگاه در نظر گرفته ایم ، همچنین برگزاری اردوهای برون شهری ویژه دانشجویان خواهر و برادر ، کمک به با نشاط و روحیه دار شدن خوابگاهها و برگزاری مسابقات بین دانشجویان مستقر در خوابگاه از اهداف این معاونت است .

گفتنی است پس از تغییر مدیریت دانشگاه به پیشنهاد معاونت دانشجویی نقاط ضعف خوابگاههای دانشجویی شناسایی و کارهای بسیار خوبی در خوابگاههای خواهران و برادران انجام شده که می توان به تعمیرات اساسی ، رنگ آمیزی و .. اشاره نمود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا