ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه تفت و ميبد با حضور فرماندار و اعضاي ستاد انتخابات شهرستان تفت كليد خورد.

 "علیرضا نوکار" صبح امروز با حضور در محل ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه تفت و ميبد با اشاره به آغاز فرآيند ثبت‌نام داوطلبان از امروز گفت: ستاد انتخابات شهرستان تفت با آمادگي كامل به استقبال برگزاري انتخاباتي پرشور و قانونمند می‌رود.

فرماندار شهرستان تفت بابیان اینکه فرایند ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود تصریح کرد: داوطلبان ظرف مدت هفت روز از تاریخ دهم تا شانزدهم آذرماه ۹۸ از ساعت هشت صبح تا هجده عصر با مراجعه به فرمانداری شهرستان تفت می‌توانند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام نمایند.

وی ادامه داد: داوطلبان نمایندگی علاوه بر شرایط مندرج در قانون باید حداقل 30 سال و حداکثر 75 سال سن و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد به بالا یا معادل آن داشته باشند.

نوکار خاطرنشان کرد: فرایند بررسی و تائید صلاحیت‌ها نیز بلافاصله پس از ثبت‌نام آغاز می‌شود و تا ۱۰ روز پیش از آغاز انتخابات ادامه دارد.

فرماندار تفت با اشاره به جايگاه رفيع و بلند مجلس شوراي اسلامي در قانون اساسي كشور گفت: اين انتخابات صحنه ديگري از مشاركت مردم شريف در تعيين سرنوشت خويش است و اميدواريم با حضور باشكوه مردم، شاهد رقم خوردم برگ زرين ديگري در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامي ايران باشيم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت با تأکید بر رعايت اصل بی‌طرفی، قانون‌مداري، امانت‌داری و صیانت از رأی مردم در برگزاري انتخابات گفت: همه تلاش خود را به كار بسته‌ایم تا شرايط مطلوب و قانونمندي را براي برگزاري باشكوه انتخابات به‌کارگیریم و همه مجريان و برگزارکنندگان انتخابات بر اين مسئله تأکیددارند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا