فرماندار تفت در گفتگوي ختصاصي گزارشي از ديدار اخيرش در معيت نماينده مردم شريف تفت و ميبد و نايب رييس كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي با مديرگازرساني شركت ملي گاز كشور ارائه كرد.  

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در ابتداي اين گفتگوي اختصاصي، با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مغتنمي براي ارائه گزارش اقدامات عظيم صورت گرفته در مسير رشد و آباداني ميهن عزيز اسلامي است.

فرماندار تفت با اشاره به خدمات صورت گرفته در عرصه‌هاي زيربنايي، به موضوع گازرساني به مناطق مختلف شهرستان تفت بويژه نواحي روستايي در دولت تدبير و اميد اشاره كرد و گفت: طي سالهاي اخير بسياري از بخشها و روستاهاي شهرستان تفت از نعمت خدادادي گاز برخوردار شده اند و اين مسئله بيش از پيش، فضا را براي حضور سرمايه گذاران در مناطق روستايي و همچنين توسعه واحدهاي كوچك توليدي و تبديلي روستايي مهيا ساخته است.

زارع با اشاره به سفر اخيرش به تهران، از پيگيري موضوع گازرساني به همه نواحي روستايي شهرستان تفت خبر داد و گفت: با پيگيري هاي نماينده مردم شريف تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي و در معيت ايشان ديداري با مدير گازرساني شركت ملي گاز كشور برگزار شد و در اين نشست مشكلات و مسائل پيش روي گازرساني به ساير مناطق شهرستان كه تاكنون گازرساني نشده براي وي تشريح گرديد.

وي ادامه داد: "ناصر ابراهيمي" مدير گازرساني شركت ملي گاز كشور نيز در اين نشست دستورات لازم را براي گازرساني به مناطق باقيمانده روستايي شهرستان صادر كرد كه اميدواريم با عزمي كه وجود دارد در آينده نه چندان دور شاهد گازرساني به همه مناطق شهرستان تفت باشيم.

فرماندار تفت در پايان با قدرداني از پيگيري هاي نماينده مردم شريف تفت و ميبد و نايب رييس مجلس شوراي اسلامي در حل مسائل و مشكلات شهرستان تفت ابراز اميدواري كرد با تداوم اين تلاشها شاهد رشد و تعالي روزافزون همه مناطق شهري و روستايي اين خطه عزيز ميهن اسلامي باشيم.      

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا