جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت با حضور بخشدار مرکزی تفت، مسئولین ادارات و دهیاران مراکز دهستانها، در محل بخشداری مرکزی تفت تشکیل شد.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت با حضور بخشدار مرکزی تفت، مسئولین ادارات و دهیاران مراکز دهستانها، در محل بخشداری مرکزی تفت تشکیل شد.
دراین جلسه بخشدارمرکزی تفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را زمان مناسبی برای ارائه دستاوردها و عملکرد مجموعه دولت دانست و گفت :  شهیدان محمد على رجایى؛ رئِس جمهور و محمد جواد باهنر؛ نخست وزیر وقت ایران به حق دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا و نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند.

علی احمدیان از تلاش و همکاری تمام دستگاه‌ها و مدیران در اجرای پروژه‌های سطح بخش مرکزی تفت با وجود مشکلات اعتباری موجود قدردانی کرد و یادآور شد: تلاش ما خدمت به مردم و حرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از اولویت های اصلی طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری است..
وی اظهار داشت: هفته دولت زمان مناسبی است برای تبیین و معرفی عملکرد و اقدامات و خدمات دولت تدبیر و امید  و  مقایسه آن با عملکرد سالهای گذشته به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی اینگونه فعالیت ها. لذا برنامه هایی همچون ارائه دستاوردهای یکساله دولت، بازدید از خانواده معظم شهداء، گلباران و عطرافشانی قبور شهداء، شرکت درنمازجمعه و جلسات پرسش وپاسخ، افتتاح و بهره برداری از پروژه های سطح بخش با حضور مسئولین استانی و شهرستان از برنامه های هفته دولت در بخش مرکزی تفت می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا