کلمات کلیدی: اجتماعی

انتشار یافته: 2
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 2
ساکن روستای علی آباد
Iran, Islamic Republic of
1391-10-0218:54:20.104711

مسئول محترم سایت . 2 سوال . اول اینکه اون سه نظری که داخل پرانتز اون بالا کجا هستن . دوم اینکه فکر کنم نظرات این مطلب تایید نمی شوند خواستم بدونم علت خاصی داشته یا نه ؟

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
1391-10-0218:20:19.100124

الهی بمیرم انقلاب چقدر مظلوم است که معدن دره زرشک هم شده است انقلاب وجوانان انقلابی . خداوند همه را به راه راست هدایت کند من جمله آقای دعاگو که این قدر انقلابی شده است

احمد علی دره زرشکی
Iran, Islamic Republic of
1391-10-0218:18:10.082770

جوابی به آقای دعاگو : مگر مردم تفت . علی اباد . نصر اباد دره زرشک و .... خود مرده اند که عده ای کرمانی وتهرانی وسرچشمه رفسنجان ووغیره بایستی بیایند ودر این منطقه معدنی دست به کار شوند ؟ شما اگر دل سوز مردم هستید بیائید همین مردم محروم منطقه را دست به کار کنید. و اگر جائی به شما اهانت شده است بروید شکایت کنید دادگستری فقط به موضوع اهانت به ........وظیفه دارد که رسیدگی کند بقیه موارد هر ارگان ونهادی که باشد ولو رئیس جمهور باید خود اعلام شکایت کند وکسی نمیتوان به این امور بدون اعلام شکایت رسیدگی کند . کمی مطالعه کنید وبی گدار به آب نزنید وبه مردم اهانت نکنید وخدما افراد خدمتگذار را برای منافع صد در صد شخصی زیر سئوال نبرید شما برای جبیتان دلسوزی میکنید . شاید هم سهامدادر همان شرکتی باشید که در مناقصه برنده شده است . نمیدانم خدا میداند وبس

شهروند تفتی
Iran, Islamic Republic of
1391-10-0218:07:04.918705

آقای دعاگو چه قدر بی انصافی ما از اقای حیدری مدیر کل دادگستری هم گلایه مندیم که چرا به این پرونده مهم رسیدگی نمیشود ومردم بیچاره کوه وبیابان که حق قانونی وشرعی آنها است که در محل زندگی مکان وماوائی داشته باشند اینگونه یک سری افراد بیگانه محل اقامت انان را باخاک یکسان میکنند ولی کسی به دادشان نمی رسد. ما به دادستانی کل کشور هم شکایت برده ایم ولی به جائی نرسیده ایم چون افرادی مثل آقای دعاگو برای پامال کردن حقوق ساکنان منطقه کمر همت بسته است . ما که دستمان به جائی نمیرسد چون افرادی ازقبیل شماهاکه حقی برای مردم منطقه قائل نیستید این گونه شمشیر از رو بسته ایدولی شما را نمی بخشیم وانشاالله روز قیامت سر پل صراط یقه شما زور گویان را خواهی گرفت انشاالله بترسید از خدا و دست از سر مردم بردارید . اگر تقوا ندارید لا اقل ازاده باشید

رهگذر
Iran, Islamic Republic of
1391-10-0112:23:12.493349

نظراتش کو

تفت آباد
Iran, Islamic Republic of
1391-09-3017:31:37.680291

چرا نظرات را منتشر نميكني .... محترم؟شما در اين مطلب آمار كذب منتشر كرده اي 2هزار استخدام مستقيم؟ميدوني كه چي ميشه؟

رهگذر
Iran, Islamic Republic of
1391-09-2918:38:48.903491

آقای حیدری با افرادی که نسنجیده در مطبوعات صحبت می کنند هم برخورد کنید .

ساکن روستای علی آباد
Iran, Islamic Republic of
1391-09-2918:32:04.438403

ببخشید این عدد 2000 فرصت شغلی مستقیم را از چه طریقی بدست آوردید . یادآوری می کنم که کار در معدن نیاز به افراد متخخص دارد و تعدادی هم کارگر عادی جهت انجام کارهای سخت .... در ثانی فرافکنی نکنید . چرا جو آرام را متشنج می کنید . فکر نمی کنید همین اقدامات اینجنینی شما دست کمی از سایت بالاترین ندارد ؟ هدف یکی است ایجاد تشنج در جامعه . که متاسفانه این کار گاها توسط افراد خودی و از روی نااگاهی انجام می گیرد . ضمنا یادآوری می کنم سپاه و بدنه قوی آن به هیچوجه لطمه نخواهد دید . چرا که این تشکیلات ساختارش اخلاص خدمت خالصانه رشادت ایثار شهادت و حمایت همه جانبه از آب و خاک این کشور و ... می باشد . بهتر است از فرافکنی و جو سازی پرهیز شود تا در فضای آرام و بهتر به این مهمات رسیدگی گردد .

فقط ابراز تاسف!
Iran, Islamic Republic of
1391-09-2912:34:24.402738

جای تاسف است که چند فرد سودجو که در علی آباد زمین دارند و با قیمت بسیار بالایی قصد داشتند بفروشند اما چون تیرشان به سنگ خورد از آن روز پشت قضیه تعطیل کردن را با بیان دلایل واهی گرفته اند و با تبانی و همراهی برخی اصحاب............... و ... سعی در تشنج و شلوغ بازی دارند بنده تا آنجا که خبر دارم تمام اهالی دره زرشک قصد فروش دارند و حتی اکثریت زمینهای حسن آباد خریداری شده است ولی این افراد سوجو با تحریک برخی افراد و تهدید و ارعاب برخی مسئولین سعی می کنند به منافع شخصی خود برسند باور فرمایید اگر از ابتدا با خواسته های نامشروع آنها موافقت میشد الان پروژه در حال راه اندازی بود جالب اینجاست بعد از تلاش این افراد و تعطیلی معدن و متعاقب آن عدم خرید زمینها، مردمی که خواستار فروش بودند متضرر شدند چون وقتی پروژه تعطیل شد دیگر بوجه ای وجود ندارد حالا دستکم 300 نفر بیکاری(تا حالا اتفاق افتاده) و از دست دادن دستکم 2000 نفر فرست شغلی برای زمان راه اندازی پروژه شده و مردم محروم منطقه که در دوران خشکسالی بسر می برند از فروش زمینشان محروم شوند واقعا بجاست مسئولین محترم همت کنند و برای پیشرفت و توسعه شهر و استان، جلوی افراد سودجویی که کاملا مشخص هستند را بگیرند و با همراهی شرکت مس(سرمایه گذار طرح) به راه اندازی پروژه ای عظیم در این منطقه محرم کشور همت گمارند. با امید به آبادانی جای جای ایران عزیز ما

شهروند تفتی
Iran, Islamic Republic of
1391-09-2912:13:39.305753

جناب ....... خودت میدانی که مردم با این طرح مخالف بوده اند وهستند وگرنه مدیر دادگستری منافعی ندارد که بخواهد دفاع یا مخالفت کند .شما هستی که منافع داری وداری سنگ شانرا به سینه میزنی .ضمنا ارائه آمارهای کذب مثل ایجاد 2 هزار شغل مستقمتبعات وپیگرد قانونی دارد .حواستون باشد.

تفتی
Iran, Islamic Republic of
1391-09-2912:12:48.638269

جناب آقای حیدری ......................................... مثل بقیه مدیران در اثر جوسازی های صورت گرفته سکوت می کنید اما بدانید: اگر واقعا قاضی هستید و البته که هستید و اگر باید پیگیر مطالبات مردم باشید بدانید که قریب به اتفاق مردم منطقه موافق بهره برداری از این معادن هستند اما جوسازی برخی افراد معلوم .............. و البته کم سوادی برخی کارشناسان این طرح عظیم را با مشکل مواجه کرده. نمونه آن همین مصاحبه شما با خبرنگار........... حتما خود شما هم تعجب کردید که چگونه روزنامه ................ مغرضانه مطالب شما را تحریف و با بزرگنمایی بحث معدن آن را مهمترین چالش استان دانسته است. جناب آقای حیدری هرچند بنده به پیگیری شما هم مثل سایر مدیران ............و کوتاه ...........ر امیدی ندارم ولی حداقل بخاطر رسالت شغلی خود پیگیری نموده و این فرصت را از جوانان این استان دریغ نکنید. امید است که خدا به شما قوت داده و به داد مردم برسید. قطعا کمک در امر تسریع راه اندازی این معادن برگ زرینی در کارنامه عملکرد شما خواهد بود.

تفتی
Iran, Islamic Republic of
1391-09-2916:35:09.215544

چرا نظر بنده را منعکس نمی کنید؟