شوراي مبارزه با مواد مخدر شهرستان تفت با حضور فرماندار و ساير اعضاء در محل فرمانداري تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در حاشيه اين نشست با اشاره به معضل شوم مواد مخدر گفت: اين پديده خانمان سوز و ويرانگر، از جمله معضلاتي است كه بايد با آن با تمام توان مقابله كرد كه مهم ترين جبهه در برابر گرايش به مواد مخدر، جبهه فرهنگي است.

فرماندار تفت با اشاره به جايگاه مهم عرصه فرهنگ براي مقابله با گسترش گرايش به مواد مخدر اظهار داشت: اعتياد به مواد مخدر آسيب هاي جدي و تبعات متعدد اجتماعي و فرهنگي را به دنبال دارد و خانواده ها به عنوان مهم ترين كانون آگاهي بخشي به جوانان بايد نقش حياتي خود را در اين رابطه ايفا نمايند.

زارع تلاش هماهنگ همه بخشها و دستگاهها را در مبارزه با مواد مخدر مهم ارزيابي كرد و افزود: همه دستگاهها بايد به وظايف خود در مبارزه با گرايش جوانان به مواد مخدر آگاه بوده و با جديت كامل در جهت انجام وظايف خود اهتمام داشته باشند.  

فرماندار همچنين با اشاره به ضرورت فرهنگسازي براي مبارزه با مواد مخدر، بر آگاه سازي نسل جوان از اثرات مخرب استفاده از مخدرهاي جديد و صنعتي تاكيد كرد.

فرماندار تفت در ادامه این نشست با اشاره به نقش مخرب اعتیاد به مواد مخدر در سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه، از جانفشانی و تلاشهای بی وقفه نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با گسترش این پدیده شوم قدردانی کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا