یزدفردا :محسن ابوترابی در حاشیه جلسه چهارشنبه شورا در گفتگوئ با یزدفردا اظهار داشت:در ایتدای شورای پنجم مصمم بودیم که اتحاد داشته باشیم و انشالله بتوانیم برای شهر کار انجام شود و با اجرای کارهای برزمین مانده و اجرای پروژه های جدید  را پیش بینی و با اختصاص اعتبار در صدد اجرای آن باشیم .

ما نمی خواهیم بگوییم کار انجام نشده است البته کارهایی انجام شده است که در ذات کار شهرداری بوده است و لازم است از مسئولین و پرسنل خدوم شهرداری تشکر شود ولی در بحث شورا می توانستیم بهتر عمل کنیم .

 

می توانستیم با انسجام و همبستگی و حمایت بیشر کاری انجام دهیم که علاو برای رضای خداوند رضایت مردم هم در بر داشته باشد و مردم هم متوقع بودند و در اوائل شورا ما با این دید که با هر تفکر و ایده فقط کار برای مردم متحد باشیم وسلائق و تفکراتمان  و سلیقه ها را در مدیریت شهری دخیل نکنیم .

متاسفانه این مسیز خوب هدایت نشد و امید واریم در یکسال و اندی مانده از شورا برای مردم کار کنیم و توقع مردم به حق است وبجا که باید برای انها کار کرد .

متاسفانه مردم هم می دانند در یزد هم که اکثریت شورا  که شش نفر از لیست امید هستند،متاسفانه این لیست مردم را ناامید کرده است اگر به شورای شهر یزد با دقت نگاه شود خواهید دید که اکثر کمیسیون ها در اختیار آنها هست و بر خلاف تفکرشان عمل می کنند ،و متاسفانه در شورای شهری که همه نماینده مردم شهر یزد هستند عدالت را رعایت نکرده وکمیسیون ها  و جاهای اساسی را به دوستان خود واگذار کردند .

مردم متوجه می شوند و تصمیمیات جدی را تنها و بدون توجه به دیگر اعضا اتخاذ کرده و این سیاست که اگر از ما نباشند نباید باشند حاکم شده بود .

ما خوشحال می شویم حداقل این شعارهایشان عملی شود و لی در عمل چیز دیگری را می بینیم و جالب است هر لایحه و مصوبه ای که خودشان تمایل داشته باشند مصوب می شود و در بعضی موارد که هیچ خاصیتی ندارد همراهی می کنند وامید واریم این شش نفر در پایان شورا بتوانند جواب مردم را بدهند، اول جواب خدا را و بعد مردم را !!که چکار برای این شهر کرده اند .

البته اینک بگوییم کار نشده درست نیست ولی شان مردم بیش از اینها بوده است و می شد کار کرد در دور اول دیدیم ما کاملا همراهی کردیم و حسن نیت خود را نشان دادیم که حتی اگر بر خلاف عقیده امان بود به خاطر شهر همراهی کردیم .

وامید داشتیم خروجی به نفع مردم باشد و متوجه شدیم که هر کجا مصلحت دانستند عمل کردند .و امید واریم مردم در انتخابات بعدی افرادی که منسجم باشندانتخاب کنند .

به طور مثال امروز که اصلا بحث سیاسی نبود جناب اقای سفید با بحث های حاشیه ای موارد را عوض می کنند شورا جایگاه خدمت رسانی است و سیاسی بازی در شورا نباید باشد و زمان دکتر جمالی نژاد کارهایی  برای مردم انجام شد و حتی یک سفر خارجی هم نرفت هرچند که  مورد غضب دوستان قرار گرفت ولی ایشان گفتند  زمان کار است  و امید واریم که دیگران ان راه را ادامه دهند .

 جناب آقای سفید مگر اعضای شورا ایرانی نیستند مگر ایران برای همه ایرانیان نیست پس چگونه در شورای شهر این اتفاق نمی افتد و نمایندگان مردم شهر را به رسمیت نمی شناسید!!

جناب آقای سفید چرا حرفتان با عملتان یکی نیست چرا همه چیز را قاطی می کنید چرا به گونه ای عمل می کنید تا مردم را به سوی جریانات خاص سوق می دهید .

اینگونه نیست !!

مردم با هیچ جریانی عهد اخوت نبسته اند مردم با نظامشون ،کشورشون و شهدا و امام و رهبر عالیقدر وبا این خاک و وطنشون عقد اخوت دارند 

باید صادقانه در این کشور کار کرد و مردم هم متوجه هستند و نمی گوییم کارنکرده اند کار هایی انجام شده ولی مردم توقع بیشتری دارند 

امید واریم طی یکسال اینده کمک کنند ولی حسن نیت در آقایان ندیده ایم ما با نیت خالصانه همراهیم و با هیچ کس دعوا نداریم و سعی کرده ایم رفتار اسلامی و روحیات اخلاقی را رعایت کنیم

ولی بعضی از وقتها توهین است .و بعضی وقت ها می بینید نماینده مردم در شورا از هیچ چیزخبر ندارد و اگر دیدید آقای شایق واکنش نشان داد علت این بود که در جریان هیچ چیز قرار نمی گیریم.

اینکه در هیچ کجا شما را بازی نمی گیرند البته اگر شخصی بود می گذشتیم، نشان هم داده ایم ،ولی از جایگاه حقوقی که نماینده مردم هستیم نمی توانیم بگذریم  .

اینکه بگوییم رای فلانی بالاتر بوده ......واین را هم باید بگوییم همه اعضای شورای پنجم رای قابل توجهی نداشتیم که بخواهیم به رای خودمون .....

این رای رای قابل توجهی نبوده و یکدفعه به آقای سفید گفتم که اگر من ابوترابی رای نمی اوردم مهم نبود چون نه اعوانی  و نه انصاری دارم ،نه زری و نه زوری و تعجبی هم نبود که رای نیاورم ولی شما که 9 سال استاندار این استان بوده اید و زحماتی هم کشیده اید .که دستتان درد نکنه، و خدمات دیگری هم داشته اید ،مجموعه های فرهنگی و آموزشی !!

اینهم 32 هزار رای!!! آنهم زمانی که هر فرد برای 11 نفر می توانسته رای بدهد رای پایینی است و خیلی رای پایینی بوده است و زمانی که 300هزار نفر در یزد می توانستند رای دهند رای ماها خیلی ناچیز است و حداقل به اعتماد همین افراد وفادار باشیم و سعی کنیم تا باعث سلب اعتماد مردم از همه ما نشود .و.....

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا