فرماندار بهاباد تخصیص اعتبار لازم به ثبت احوال و توجه به نیازهای سخت افزاری این دستگاه حاکمیتی را توجه به زیر ساخت دولت الکترونیک دانست . 

مدیر کل ثبت احوال استان یزد که صبح امروز به شهرستان بهاباد سفر کرده بود در دیدار با فرماندار این شهرستان با اشاره به عدم تامین امکانات و تجهیزات سخت افزاری لازم در سال گذشته برای ارائه خدمات هویتی به مردم ، اظهار امیدواری کرد در سال جاری با توجه به نیازهای سخت افزاری و مالی ثبت احوال زمینه ارائه بهتر خدمات به شهروندان و اتمام زودتر از موعد طرح های صدور کارت هوشمند ملی و شناسنامه بزرگسال فراهم گردد .

سید محمد طباطبائی همچنین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما از واگذاری خدمات هویتی به بخش خصوصی و دفتر پیشخوان دولت در بهاباد در سال جاری خبر داد .

وی افزود :علاوه بر ارائه خدمات ثبت احوال به 12 دفتر پیشخوان دولت در شهر یزد ، در سال گذشته نیز در شهرستانهای اردکان ، تفت ، میبد ، ابرکوه و مهریزخدمات این ارگان به بخش غیر دولتی واگذار شد .

عباس اقبال بهابادی فرماندار بهاباد هم در این دیدار بر لزوم توجه به تامین نیازهای دستگاه های حاکمیتی تاکید کرد و اظهار داشت : از آنجا که فرمانداری ها در تخصیص اعتبار و منابع لازم به ادارات محدودیت دارند در صورتی که امسال آزادی عمل بیشتری برای فرمانداران در نظر گرفته شود ، تامین تجهیزات ثبت احوال از جمله چاپگر شناسنامه بزرگسال و اسکنر اثر انگشت هم در اولویت خواهد بود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا