زمان : 20 Bahman 1393 - 14:59
شناسه : 99893
بازدید : 12222
همایش های همگانی در رشته های مختلف در سطح استان یزد برگزار شد همایش های همگانی در رشته های مختلف در سطح استان یزد برگزار شد

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: به مناسبت روز ورزش همگانی همایش های ورزشی در سطح استان برگزار شده است.

محمدحسن زارع در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: با توجه به نامگذاری روز جمعه 17 بهمن ماه سال جاری با عنوان روز ورزش همگانی،به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، نسبت به برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی با رویکرد همگانی اقدام کردیم.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی که با روسای هیئت ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها داشتیم، در این روز جشنواره ها و همایش های ورزشی با رویکرد ورزشی در سراسر استان برگزار گردید.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اطهار داشت: براین اساس همایش های پیاده روی ، کوهپیمایی ، دوچرخه سواری و جشنواره های مختلف با حضور عموم مردم در شهرستان ها و مرکز استان اجرا شد.

زارع ادامه داد: توسعه ورزش همگاني باعث سلامت جسم و روح مردم و نشاط اجتماعي مي شود و يک رويداد ورزشي و فرهنگي است که پيامدهاي ارزشمندي به همراه داردو همه باید تحقق همگانی کردن ورزش تلاش کنند.