زمان : 20 Bahman 1393 - 14:54
شناسه : 99889
بازدید : 14877
برگزاری مسابقات بدمینتون گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان اردکان برگزاری مسابقات بدمینتون گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان اردکان

یکدوره مسابقات بدمینتون به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان اردکان برگزار و با معرفی نفرات برتر بکار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسابقات بدمينتون گراميداشت ایام الله دهه مبارك فجر با حضور 32 ورزشكار برتر نونهال پسر از شهرستان هاي اردكان و يزد در خانه بدمينتون اردكان برگزار شد.

در رده سني متولدين 81 و 82 (يكنفره)  عليرضا رضا پور از اردكان ، عرفان باقري از يزد اول و دوم شدند و امير ملاحاجي و امير قاسمي از يزد به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در رده سني متولدين 83 و بالاتر یکنفره طاها عمويي از اردكان اول شد ، ياسين طلايي از اردكان بر سکوی دوم ایستاد و عنوان سوم مشترک به عرفان محيطي و اميرحسين شاكر از اردكان رسید.

در رده سني نونهالان متولد 1381 و بالاتر در بخش دوبل هم تیم اردکان متشکل از عليرضا رضا پور و عرفان محيطي قهرمان شد و  ياسين طلايي و طاها عمويي از اردكان در رده دوم قرار گرفتند  و امير ملاحاجي و كوشا شهرياري از يزد و عرفان باقري و سعيد فضايلي از يزد به عنوان سوم مشترک دست یافتند.