زمان : 16 Bahman 1393 - 15:27
شناسه : 99670
بازدید : 13847
ملی پوشان در مسابقات شمشیربازی جام فجر یزد به روی پیست رفتند ملی پوشان در مسابقات شمشیربازی جام فجر یزد به روی پیست رفتند

مسابقات شمشیربازی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برگزار و ملی پوشان کشورمان در رده های جوانان ، نوجوانان به مصاف هم رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسابقات شمشیربازی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر عصر روز چهارشنبه 15 بهمن ماه با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، رضا نارگانی مسئول روابط عمومی این اداره کل ، محمدحسین صدیقی دبیر هیئت شمشیربازی استان ، حمیدرضا شیر سرمربی تیم ملی جوانان اسلحه سابر و جمعی از ورزشکاران و خانواده هایشان در سالن اختصاصی شمشیربازی یزد برگزار شد.

در این رقابت ها ملی پوشانی از استان های اردبیل ، آذربایجان شرقی ، تهران ، مازندران ، زنجان ، گلستان و یزد حضور داشتند که این نفرات در اسلحه سابر و در دو جدول شش نفره با هم به رقابت پرداختند و نفرات راه یافته به دور بعد به صورت حذفی بمصاف هم رفتند.

براین اساس در پایان رقابت های حساس و نزدیک، محمدجواد میرحسینی از یزد و مهدی مولایی از آذبایجان شرقی به دیدار نهایی راه یافتند که نماینده یزدی توانست با نتیجه 15 بر 7 حریف خود را شکست دهد و با اقتدار عنوان قهرمانی را بدست آورد.

همچنین در دیدار رده بندی محمد سازنجیان از یزد و جمال الدین ایمری از گلستان رو در روی هم قرار گرفتند که سازنجیان با نتیجه 15 بر 6 به پیروزی دست یافت و در جایگاه سوم قرار گرفت.

در پایان با نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی جوایزی اهدا شد.