زمان : 17 Bahman 1393 - 13:35
شناسه : 99633
بازدید : 17471
افتتاح آموزشگاه خیری دخترانه فاطمیه بافق افتتاح آموزشگاه خیری دخترانه فاطمیه بافق

همزمان با ایام الله دهه فجر آموزشگاه خیری دخترانه فاطمیه شهرستان بافق افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ همزمان با ایام الله دهه فجر آموزشگاه خیری دخترانه فاطمیه بافق با حضور فرماندار ، رئیس و معاونین آموزش و پرورش شهرستان افتتاح شد.

فرماندار بافق در این آیین ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر ، مدرسه را کانون درس و تربیت دانست و با یادآوری این که اصلی ترین سرمایه هرکشور سرمایه انسانی است گفت: تاسیس مدرسه موجب افزایش سرمایه انسانی درکشور می شود .

"سید مهدی طلایی مقدم" اقدام نیکوکارانه خیر مدرسه ساز را در توسعه بستر فرهنگ و ارتقا دانش ارج نهاد و افزود : ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی توسط مردم و خیرین مدرسه ساز باعث فراهم آوردن زمینه تحصیل هرچه بهتر فرزندان شهرستان می شود.

رئیس آموزش و پرورش بافق در این مراسم ضمن گرامیداشت سی و ششمین بهار انقلاب گفت : این آموزشگاه به همت خیر "ولی اله فلاح" در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و زیر بنایی بیش از 388 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 4100 میلیون ریال ساخته شده است .

"علی اصغر رنجبر" افزود: این مدرسه دارای 6 کلاس درس ، اتاق اداری ، آزمایشگاه ، نمازخانه ، سرویس بهداشتی و امکانات جانبی است که مکانی برای تحصیل 120 دانش آموز دختر شهرستان را فراهم کرده است .