زمان : 16 Bahman 1393 - 07:26
شناسه : 99627
بازدید : 12302
 همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر دو زورخانه در شهر یزد افتتاح می شود همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر دو زورخانه در شهر یزد افتتاح می شود رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان یزد از افتتاح دو زورخانه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در شهر یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، محمد حسین ارزانش در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر دو زورخانه در محله های ابرندآباد و اکرم آباد شهر یزد به بهره برداری میرسد.

وی افزود: زورخانه سردار شهید الله دادی  روز سه شنبه 21 بهمن ماه در ابرند آباد با سرمایه گذاری بیش از دویست میلیون ریال توسط خیرین محل و با تغییر کاربری یک حسینیه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان یزد اظهار داشت: در روز شنبه 25 بهمن ماه نیز زورخانه حضرت علی اکبر(ع) در محله اکرم آباد یزد با تغییر کاربری حسینیه افتتاح خواهد شد.

ارزانش ادامه داد: برای ساخت این زورخانه نیز بیش از 300 میلیون ریال توسط مردم محل هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: هرکدام از این زورخانه ها توسط هیئت پهلوانی و زورخانه استان با هزینه ای بالغ بر 100 میلیون ریال تجهیز خواهد شد.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان یزد تصریح کرد: در حال حاضر 25 زورخانه در شهر یزد و 63 زورخانه در سطح استان فعال هستند.