زمان : 15 Bahman 1393 - 11:54
شناسه : 99582
بازدید : 11998
«در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزارشد» تجدید میثاق دانشگاهیان با نماینده ولی فقیه در سومین روز از دهه مبارک فجر «در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزارشد» تجدید میثاق دانشگاهیان با نماینده ولی فقیه در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور حضرت آیت الله ناصری امام جمعه محترم یزد و نماینده ولی فقیه در این استان تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمانهای مقدس حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری صورت پذیرفت.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و جمعی از اساتید و کارمندان و مسئولین دانشگاهها و مراکز آموزش عالی یزد تجدید میثاق با آرمانهای بلند شهدا و امام شهیدان در این دانشگاه برگزار گردید .

در ابتدای جلسه ابرقویی دبیر ستاد دانشجویی و اساتید سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گزارشی از جلسات برگزار شده و فعالیتهای انجام شده در این مدت زمان سپری شده از ایام الله دهه فجر ارائه نمود . سپس اولیاء ریاست دانشگاه یزد به نمایندگی از دانشگاهها به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه دانشگاهی پرداخت و در نهایت حضرت آیت الله ناصری به بیاناتی از خاطرات انقلاب ، و بیان خاطراتی از حضرت ا مام (ره ) و جانفشانی مردم در زمان انقلاب و نتایج و برکات انقلاب پرداختند .

 گفتنی است این جلسه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سالن آمفی تئاتر ساختمان دکتر سلطانی این دانشگاه و با حضور جمعی از اساتید ، کارکنان و اعضاء کمیته دانشجویی و نمایندگانی از دانشگاههای یزد ، علم و هنر و دانشگاه آزاد و .... برگزار گردید .