زمان : 11 Bahman 1393 - 22:55
شناسه : 99379
بازدید : 14851
پیام فرماندار مهریز بمناسبت ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی پیام فرماندار مهریز بمناسبت ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی

فرماندار شهرستان مهریز به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجرطی پیامی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم شهرستان مهریز تبریك گفت .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز "سید محمد رستگاری"دراین پیام آورده است ، در بیست و دوم بهمن 1357 دنیا شاهد حماسه عظیم ملتی بزرگ در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی بود که با تمام توان با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و وحدت کلمه عموم ملت انقلابی ایران ، روزهای ماندگاروفراموش ناشدنی را در تاریخ ایران عزیزجاودانه ساخت .

ایام الله دهه فجر، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی ملت قهرمان ایران است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت های آزادیخواه از این انقلاب بی نظیر الهام می گیرند.

اینجانب با گرامیداشت این ایام خجسته و ادای احترام به ساحت بنیانگذار كبیر انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، برای همه فجر آفرینان و بویژه مردم سرافراز،شریف و انقلابی شهرستان مهریز آرزوی موفقیت نموده، عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه رهبریهای مقـــام معظم رهبری(مدظلله العالی) از درگاه خداوند رحمان مسئلت می نمایم.