زمان : 07 Bahman 1393 - 22:51
شناسه : 99216
بازدید : 2669
مدیر کل ارشاد یزد، خواستار رفع مشکلات مالی بخش فرهنگ با بهره گیری از ظرفیت های موجود شد مدیر کل ارشاد یزد، خواستار رفع مشکلات مالی بخش فرهنگ با بهره گیری از ظرفیت های موجود شد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با قدردانی از تلاش های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در بحث نظارت مالی و رفع مشکلات مالی دستگاهها، خواستار رفع بخشی از مشکلات مالی این مجموعه فرهنگی با بهره گیری از ظرفیت ها، زیر ساخت ها و سرمایه های موجود این اداره کل طبق قوانین و مقررات شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزدٰ " علی غیاثی ندوشن" در جلسه معارفه ذیحساب جدید این اداره کل افزود: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دارای زیرساخت ها و سرمایه های خوب فرهنگی از جمله سالن ها و فضاهای فرهنگی  است که اگر بتوان  با ارائه راهکارهای قانونی از این سرمایه ها، درآمد عاید و به بخش فرهنگ و هنر استان تزریق کرد بخشی از مشکلات حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: معتقدیم نقش ذیحسابان به عنوان مدیران و مشاوران مالی برای برون رفت از مشکلات مالی دستگاههای اجرایی به خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان  مهم است و تلاش ما این است که مشکلات این  بخش حل و اهداف نظام و دولت محقق شود.

وی با اشاره به تنوع و اهمیت کاری بخش فرهنگ و هنر کمبود اعتبار و قرار گرفتن در تنگنای مالی را از چالش های اساسی این مجموعه برشمرد  و خواستار رفع این مشکل با تعامل و همکاری بین دو مجموعه اقتصاد و دارایی و فرهنگ و ارشاد شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست جابجایی ذیحسابان در دستگاههای اجرایی را از سیاست های وزارت امور اقتصادی و دارایی و این اداره کل دانست و این امر را موجب تحول، پویایی و خلاقیت در مجموعه نظارت مالی و بهبود امور مالی ادارات دولتی برشمرد.

" علی نمازی " ذیحسابان را مشاوران مالی مدیران برشمرد و افزود: بیش از 36  نفر از پرسنل رسمی این اداره کل به عنوان ذیحساب و معاون ذیحساب در دستگاههای دولتی استان فعالیت و امور مالی آنها را رصد می کنند و تعدادی هم به عنوان عامل ذیحساب با این اداره کل همکاری دارند.

در این نشست اسماعیل جعفری به عنوان ذیحساب جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و با اهداء لوح سپاس از خدمات محمد رضا زارع رشکوئیه تجلیل شد.