زمان : 07 Bahman 1393 - 15:00
شناسه : 99212
بازدید : 3425
استارت لیگ فوتسال هدش روستای ده بالا جام فجر زده شد استارت لیگ فوتسال هدش روستای ده بالا جام فجر زده شد

پنجمین دوره لیگ فوتسال هدش روستای ده بالا جام فجر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مراسم افتتاحیه پنجمین دوره لیگ فوتسال هدش جام فجر روز دوشنبه ششم بهمن ماه با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، هادی مقیمی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و رئیس هیئت روستایی و بازیهای بومی محلی استان و محمود زارع رشكوييه فرماندار شهرستان تفت و اعضاء شورا ورزش روستای ده بالا در سالن ورزشی وحدت تفت برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم با بیان اینکه باید در جهت توسعه ورزش روستاها تلاش بیشتری صورت گیرد. گفت: احیاء ورزش در بخش ها، توابع و روستاها یکی از نیازهایی است که می تواند در این مناطق به نشاط و شادابی جامعه کمک کند.

مسعود شریعتی افزود: ما باید برای بهبود وضعیت و استفاده مطلوب از فضاهای ورزشی موجود در روستاها برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم در این خصوص گام های بلند و سازنده ای را در جهت توسعه ورزش در روستاها ، بخش ها و توابع برداریم و فضا را برای ایجاد محیط های ورزشی و سرگرمی برای جوانان فراهم کنیم

وی اظهار داشت : برگزاری لیگ فوتسال هدش در چنین سطحی کار ارزنده و قابل تقدیری است و شور و نشاط این مسابقات قطعا موجب ترغیب مردم به انجام فعالیت های ورزشی خواهد شد.

لازم به ذکر است لیگ فوتسال هدش جام فجر با حضور 10 تیم وحدت ، آزادگان ، شهدای توده ، استقلال جانبرزان ، مهدی آباد ، شهدای آمحسن ، ایساتیس ، باغ شاه ، اتحاد و شهدای آشنایی در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.