زمان : 07 Bahman 1393 - 18:47
شناسه : 99190
بازدید : 14919
برگزاری گالری عکس گروهی با موضوع "مهمانشهر پناهندگان"در دهه فجر برگزاری گالری عکس گروهی با موضوع "مهمانشهر پناهندگان"در دهه فجر

مسئول روابط عمومی این اداره کل در گفتگو  اختصاصی با خبرنگار  یزد فردا گفت : به مناسبت دهه فجر از مورخ 11/ 11/ 93 لغایت 17/ 11/ 93  نمایشگاه عکس مهمانشهر در گنجینه فرهنگ و هنر یزد برگزار می گردد.
وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی مردم با خدمات 30 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پناهندگان و مهاجرین خارجی کشورهای همسایه  و نمایش سبک زندگی آنها در مهمانشهرهای استان می باشد.

           به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ، وی در ادامه افزود:در راستای انجام امور فرهنگی اولین نمایشگاه عکس گروهی که توسط 12 عکاس حرفه ای رشته عکاسی خبری  دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ . هنر یزد تهیه شده است به نمایش عموم گذاشته می شود .
مسئول برگزاری این نمایشگاه افزود :مکان نمایشگاه مذکور واقع در خیابان قیام ، میدان خان ، کنجینه فرهنگ و هنر یزد می باشد و بازدید برای عموم از ساعت 16 الی 20 آزاد می باشد .
سعادت بخش یاد آور شد : جلسه نقد و بررسی آثار هنرمندان نیز همزمان با مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در تاریخ 11 دی ماه، ساعت 18 برگزار خواهد شد.
گفتنی است  این نمایشگاه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان _ مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک یزد و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد برگزار می گردد.

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_81397.jpeg