زمان : 29 Dey 1393 - 12:26
شناسه : 98867
بازدید : 12248
 برنامه های بانوان در دهه مبارک فجر باید به صورت گسترده اطلاع رسانی شود برنامه های بانوان در دهه مبارک فجر باید به صورت گسترده اطلاع رسانی شود مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بر اطلاع رسانی گسترده برنامه های بانوان در دهه مبارک فجر تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، آزاد دهقان در نشست مسئولین روابط عمومی هیئت های ورزشی که با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان و داود پاک طینت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری یزدی برگزار شد، گفت : نهادینه کردن ورزش در بین بانوان سلامتی، نشاط و شادمانی بانوان را به دنبال دارد و موجب توسعه تعاملات اجتماعی می شود.

وی بر نقش رسانه ها در فرهنگ سازی ورزش بانوان اشاره و اضافه کرد:  رسانه ها  باید در خصوص ارزش و اهمیت ورزش برای بانوان اطلاع رسانی کرده و با انتشار اخبار و گزارش ها در راستای ایجاد انگیزه ورزش در بین بانوان گام بردارند.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: بیش از 50 برنامه ورزشی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است که در شهر یزد و دیگر شهرستان ها برگزار خواهد شد.

دهقان اظهار داشت: مسئولین روابط عمومی هیئت های ورزشی باید با تعامل با نواب رئیس بانوان اخبار هیئت ها در بخش بانوان را بیش از پیش منعکس کنند.