زمان : 28 Dey 1393 - 14:23
شناسه : 98810
بازدید : 14797
1500ستاد بزرگداشت دهه فجر در یزد تشکیل شده است رئیس ستاد دهه فجر استان یزد: 1500ستاد بزرگداشت دهه فجر در یزد تشکیل شده است

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های مردمی در ایام دهه فجر، از تشکیل ۱۵۰۰ ستاد اصلی و فرعی ویژه این ایام در استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم که بتوانیم برنامه‌های در خور شایسته‌ای برای نسل جوان و مردم عزیز داشته باشیم.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با مشارکت گسترده و واگذاری امور به مردم در تمامی مناطق انجام گیرد.
فخرالدینی در ارتباط با کمیته‌ها و ستاد‌های دهه فجر در استان یزد، گفت: امسال در استان یزد در مجموع 1500 ستاد اصلی و فرعی زیر نظر 450 کمیته ایام الله دهه فجر فعالیت می‌کنند و امروز 15 کمیته در شهرستان بهاباد تشکیل شد.
وی در ارتباط با برنامه‌های کاری کمیته‌های دهه فجر امسال، گفت: امسال بیشتر برنامه کاری کمیته‌ها برنامه تبیینی و دستاوردهای انقلاب است، بدین معنی که ملت ایران عزتش در استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است و این مهم هم مرهون فداکاری شهدا و امام خمینی(ره) و است.
محمد هوشمند معاون فرماندار شهرستان بهاباد هم در این نشست با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل امروز بدرستی تبیین و آنان با این اهداف به درستی مأنوس شوند.
وی دهه فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و گفت: اگر امروز عزت و اقتدار داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می‌زند، مرهون خون شهدا و پیروزی مردم و انقلاب در سال57 است.
معاون فرماندار بهاباد پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه حضور گسترده مردم ولایتمدار و رهبری داهیانه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار داشت: امروز نیز به برکت وجود مقام عظمای ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان و به پشتوانه مردم غیور و دلیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.
معاون فرماندار بهاباد از تشکیل 15 کمیته این ستاد در سطح شهرستان خبر داد و افزود: شرح وظایف به هر یک از کمیته‌ها ابلاغ شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال بهترین برنامه‌ها را در شهرستان داریم.
در پایان جلسه حسین زینلی باغستانی به عنوان دبیر ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد معرفی شد