زمان : 22 Dey 1393 - 21:15
شناسه : 98636
بازدید : 13416
تلاش شورای روابط عمومی های دستگاههای اقتصادی استان سازنده است مدیر کل بیمه ایران در یزد: تلاش شورای روابط عمومی های دستگاههای اقتصادی استان سازنده است مدیر کل بیمه ایران در استان یزد با اشاره به آغاز فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اقتصادی در استان و قدردانی از تلاش های آن گفت: تلاش و حرکت این شورا در پیشبرد و هماهنگی امور این بخش سازنده و موثر است و امیدواریم با فعالیت این شورا ، دستگاهها بتوانند خدمات بهتری ارائه دهند.

مدیر کل بیمه ایران در استان یزد با اشاره به آغاز فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اقتصادی در استان و قدردانی از تلاش های آن گفت: تلاش و حرکت این شورا در پیشبرد و هماهنگی امور این بخش سازنده و موثر است و امیدواریم با فعالیت این شورا ، دستگاهها بتوانند خدمات بهتری ارائه دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد،  " حسنعلی طالعی " در دومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان که به میزبانی بیمه ایران مدیریت استان یزد برگزار شد افزود: این شورا  علاوه بر ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده  به مجموعه خود، می تواند  امور اطلاع رسانی و روابط عمومی را ساماندهی کند و و نظرات مشاوره  ای را برای بهبود کار ها ارائه دهد.

وی روابط عمومی را پل ارتباطی سازمان و جامعه برشمرد و تصریح کرد: امروز سازمانی هایی در دنیا موفق هستند که از روابط عمومی قوی برخوردار باشند و شرایط امروز و سرعت تغییرات و تحولات در دنیا ایجاب مبی کند که روابط عمومی ها از سنتی و روزمرگی خارج شده و به روز شوند.

رئیس شورای هماهنگی بیمه های استان یزد، نقش آینده نگری روابط عمومی را یادآور شد و اظهار داشت: همچنین روابط عمومی ها باید در مواقع ضروری، بحران های سازمان را مدیریت کنند و سازمان های خود را از کنار این بحران ها به خوبی عبور دهند.

طالعی با اشاره به نقش اعتبار سازی روابط عمومی ها برای سازمان خود گفت:  امروز شهرت سازمان " برند " آن سازمان است و نقشی که روابط عمومی ها  در ایجاد این شهرت و برند دارند حائز اهمیت است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اقتصادی استان یزد هم در این نشست به اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی روابط عمومی در حوزه های اقتصادی  به خصوص بخش بیمه اشاره کرد و گفت: حوزه بیمه، بخش وسیعی است که آحاد جامعه به نوعی با آن  سرو کار دارند.

" احمد جعفری " افزود: لازم است که توجه ویژه ای به این بخش شود تا در وهله اول مردم در جریان برنامه ها و تصمیمات اقتصادی دولت قرار گیرند و از سوی دیگر خدمات بهتری توسط این بخش به جامعه ارائه شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد  با قدردانی از تلاش مدیران روابط عمومی بخش های اقتصادی استان تصریح کرد: حرکتی که در این بخش آغاز شده نوید بخش آینده روشن است و امیدواریم  با همکاری مدیران روابط عمومی بخش های اقتصادی ام های اساسی در زمینه اطلاع رسانی و امور روابط عمومی برداریم.

در این جلسه در خصوص برنامه های دهه فجر دستگاههای اقتصادی استان بحث و تبادل نظر شد و اعضاء دیدگاهها و نظرات خود را پیرامون بهتر برگزاری این ایام الله بیان کردند.

شورای هماهنگی روابط عمومی های بخش های اقتصادی متشکل از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات کل امور مالیاتی ، امور اقتصادی و دارایی ، بورس، گمرک ، اموال تملیکی و شورای هماهنگی بیمه ها و بانک های استان چندی قبل با هدف  هماهنگی و همفکری در این زمینه و انجام برخی فعالیت های مشترک در یزد فعالیت خود را آغاز کرد.