زمان : 03 Dey 1393 - 11:44
شناسه : 97694
بازدید : 4378
برنامه های هفته ثبت احوال درشهرستان بهاباد اعلام شد برنامه های هفته ثبت احوال درشهرستان بهاباد اعلام شد برنامه های هفته ثبت احوال درشهرستان بهاباد اعلام شد عباس حاتمی بهابادی رئیس اداره ثبت احوال بهاباد در گفتگوئی برنامه های هفته ثبت احوال شهرستان بهاباد را به این شرح اعلام نمود .

عباس حاتمی بهابادی رئیس اداره ثبت احوال بهاباد در گفتگوئی برنامه های هفته ثبت احوال شهرستان بهاباد را به این شرح اعلام نمود .
گلباران قبور مطهر شهداء ، دیدار با امام جمعه ، برگزاری موضوع انشاء در یکی از مدارس بهاباد در رابطه با موضوع ثبت احوال ، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری ، همایش مهندسی نام با همکاری آموزش و پرورش کمیته امداد و بهزیستی ، بازدید از یکی از مدارس بهاباد در خصوص نحوه صدور کارت ملی از ثبت احوال ، تجلیل از بهرورزان خانه های بهداشت از جمله برنامه های هفته ثبت احوال در شهرستان بهاباد است
رئیس اداره ثبت احوال بهاباد در ادامه به اهمیت ثبت احوال اشاره کرد و گفت : ثبت احوال از این جهت اهميت دارد که در حقيقت مرکز نگهداری اسناد هویتی انسان است چرا که از تولد و فوت یک فرد با این اسناد مشخص می شود.
حاتمی بحث هوشمند سازی کارت ملی را اقدامی مهم عنوان و بيان کرد: صدور کارت هوشمند ملی که در دستور کار ثبت احوال قرار گرفته از مزایایی خوبی برخوردار و صدور آن برای تمامی افراد از ضروریات است.