زمان : 12 Azar 1393 - 10:57
شناسه : 96778
بازدید : 4897
با انقلاب اسلامی ایران‌، اسلام به معنای واقعی وارد عرصه و صحنه شد و تمام ستون‌های قدرت را لرزاند. معاون هما هنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص): با انقلاب اسلامی ایران‌، اسلام به معنای واقعی وارد عرصه و صحنه شد و تمام ستون‌های قدرت را لرزاند.

به مناسبت هفته بسیج همایش بزرگ «میثاق با ولایت» بسیجیان شهرستان بهاباد با حضور سردار آبنوش معاون هماهنگ کننده قرار گاه خاتم الانبیاء، فرماندار ، امام جمعه موقت و خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرستان بهاباد برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در همایش «میثاق با ولایت» در بهاباد، گفت: موضوع برنامه هسته ای کشور ما بهانه ای بیش برای دشمن نیست، دشمن خواهان توقف ایران و توقف پیشرفت در عرصه های مختلف است و برای آن برنامه های بسیار دارد.

به مناسبت هفته بسیج همایش بزرگ «میثاق با ولایت» بسیجیان شهرستان بهاباد با حضور سردار آبنوش معاون هماهنگ کننده قرار گاه خاتم الانبیاء، فرماندار ، امام جمعه موقت و خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرستان بهاباد برگزار شد.

در این مراسم سردار سالار آبنوش معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگانی خاتم الانبیاء در سخنانی با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت: شهدا برکت انقلاب اسلامی هستند و هر چه داریم به لطف خون ایثارگرانی است که از خود گذشتند تا انقلاب اسلامی شکل بگیرد. باید از آنچه که شهدا از ما انتظار دارند آگاه بود و به وصایای آنان عمل کرده و در ترویج آن ها اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به توطئه دشمن و در رأس آن‌ها آمریکا در مبارزه با انقلاب و تعیین بودجه‌های کلان برای براندازی نظام گفت: امروز هجمه سنگین جنگ نرم استکبار از طریق ماهواره¬ها و القای شعارهایی همچون دموکراسی غربی در جامعه، ما را به این باور می‌رساند که تنها راه تداوم بقای ما تکیه بر ارزش‌های اسلامی و دررأس آن نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: با انقلاب اسلامی ایران‌، اسلام به معنای واقعی وارد عرصه و صحنه شد و تمام ستون‌های قدرت را لرزاند.

سردار آبنوش اظهار کرد: امروزه همه کشتارها و خونریزی ها از جانب مدعیان حقوق بشری است‌ که با کمال پررویی علم دفاع از حقوق بشر را در دست دارند.

وی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی یک روز در معادلات جهانی ‌نباشد، قطعا جنگ جهانی سوم و چهارم رخ می‌دهد.

سردار آبنوش با ذکر اینکه برای براندازی ایران در کنگره آمریکا بودجه در نظر گرفته‌ شده، افزود: دشمن امروز با ماهواره‌ها درصدد ترویج مشروب‌خواری، آزادی ارتباط بین دختران و پسران، رواج مواد مخدر و آزادی مسائل اخلاقی در جامعه اسلامی است و نمی‌خواهند ایران اسلامی به علم و فناوری دست یابد بنابر این مطلوب است همه مطیع امر ولی فقیه باشیم که چشم سید علی به زبان امام زمان (ع) باز است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما تا آخر پای اصول و ارزش های خویش ایستاده ایم و قدمی از آن کوتاه نخواهیم آمد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر کشور ما به ابرقدرتی بزرگ تبدیل شده است و تمامی کشورها و قدرت های منطقه و جهان بر آن تاکید دارند.

جانشین فرمانده قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء بر مدیریت رهبر انقلاب در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: این مدیریت و درایت معظم له سبب قدرت ایران در صحنه های بین المللی شده است و شاهد پیشرفت و ترقی آن در سال های بعد از انقلاب هستیم.

وی با بیان دیدگاه خود در خصوص مذاکرات هسته ای تصریح کرد: موضوع برنامه هسته ای کشور ما بهانه ای بیش برای دشمن نیست و آنها در این جنگ ۱۳ ساله هسته ای به دنبال چیز دیگری هستند.

سردار آبنوش تاکید کرد: دشمن خواهان توقف ایران و توقف پیشرفت در عرصه های مختلف است و برای آن برنامه های بسیار دارد.

وی خاطر نشان کرد: باید مراقب توطئه های دشمن باشیم و خطر را بینیم. باید بر سر اصول و آرمان های خویش مستحکم و مقاوم ایستادگی کنیم که در این صورت نصرت الهی با ما خواهد بود.

این مسئول زمینه های نظامی، علمی و اقتصادی را مولفه های قدرت دانست و افزود: در زمینه های علمی و نظامی ما یک ابر قدرت هستیم و با تلاش و کوشش همگانی نیز می توانیم در زمینه اقتصادی هم یک ابرقدرت باشیم.

وی تصریح کرد : مردم خانواده های شهداء از امروز که سال 93 است به گفته جامعه جهانی امروز ایران جزء نهمین کشور علمی جهان شده است یعنی ما به یک ابر قدرت علمی تبدیل شده ایم.

سردار آبنوش اظهار کرد : میدانید ابرقدرت علمی یعنی چه؟ ابرقدرت علمی یعنی اینکه ما در بحث علوم زیر ساختی حرف اول را بزنیم ما در سال 1404 یک ابرقدرتیم و اگر دشمنان درهای دنیارا به روی ما هم ببندند نیاز به هیچ کشوری نداریم و خودمان خودکفا هستیم.

وي ضمن بيان اين كه وظيفه سپاه و بسيج حفظ دستاوردهاي انقلاب است و با اشاره به سابقه حضور بسيج و سپاه در حفظ نظام و دستاوردهاي آن‏ گفت: امروز دشمن در حوزه اقتصادي و رشد علمي ما را تهديد كرده است از اين رو، سپاه وارد عرصه شده و دستاوردهاي عظيمي براي كشور و مردم به دست آورده و دشمنان از همين دستاوردها ناراحتند و مي‌سوزند.

سردار آبنوش افزود: ما وقتي وارد عرصه نفت شديم گفتند مرجع علم‏ نفت، اروپاست. اين كار علم و تخصص مي‌خواهد‎؛ مثل جنگ نيست. ولي به لطف خدا امروز به دست فرزندان انقلاب از عمق 5 هزار متري گاز استخراج مي‌شود و پالايشگاه 15 و 16 با مهندسي تمام‌ ايراني ساخته شده و به بهره‌برداري مي‌رسد.

در ادامه این مراسم عباس اقبال فرماندار بهاباد هم در سخنانی یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت و بر ادامه راه آنان تاکید کرد.