زمان : 07 Azar 1393 - 23:26
شناسه : 96577
بازدید : 6838
گردهمائی بسیجیان پایگاه مقاومت شهید چمران در مسجد انقلاب بهاباد برگزار شد به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت گردهمائی بسیجیان پایگاه مقاومت شهید چمران در مسجد انقلاب بهاباد برگزار شد

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج گردهمائی بسیجیان پایگاه مقاومت شهید چمران بهابا د با حضور بسیجیان دوران دفاع مقدس و اعضای پایگاه شهید چمران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در مسجد انقلاب بهاباد برگزار شد .

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج گردهمائی بسیجیان پایگاه مقاومت شهید چمران بهابا د با حضور بسیجیان دوران دفاع مقدس و اعضای پایگاه شهید چمران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در مسجد انقلاب بهاباد برگزار شد .
در این گرد همائی حجت الاسلام محمد علی اخوان امام جمعه موقت بهاباد در سخنانی با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان به تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام راحل اشاره کرد و گفت :هفته بسیج فرصت ارزشمند و مناسبی برای بازخوانی فلسفه و چرایی صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال 1358 مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ره‌آوردهای این تدبیر راهبردی و تصمیم سرنوشت‌ساز برای ملت ایران و بلکه سایر ملل مسلمان و حق طلب در مقیاس منطقه‌ای و فرامنطقه ای در عرصه‌های استکبار ستیزی و استقلال‌طلبی به شمار می‌رود.
اخوان اظهار کرد :امروز بسیج تبدیل به یک الگوی موفق برای کشورها و امت اسلامی گشته است و امروز تفکر بسیجی با تدبیر رهبری موازنه قدرت را در منطقه به نفع مسلمانان رقم زده است امروز آمریکا در سیاستهای منطقه ای خود در خاورمیانه سرگردان و شکست خورده است به همین علت سرمایه های خود و حکومت های دست نشانده مزدور خود را یک به یک از دست میدهد.
وی گفت: امروز کارآمدی تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی در ایران موجب تولد حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی در فلسطین مظلوم شده است که توانست هیمنه رژیم صهیونستی را فرو ریزد.
هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای برای باز تعریف هویت و اندیشه بسیجی و زنده نگه داشتن ارزش ها و روح بسیجی در احاد ملت مخصوصا جوانان پر شور میهن اسلامی است
وی افزود:هفته بسیج در حقیقت فرصت وبهانه ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت مخصوصا جوانان پر شور و مدافع، عاشق و صادق است.
اخوان تصریح کرد:بسیجی یک فرهنگ است و اگر بخواهیم این فرهنگ را در یک جمله تعریف کنیم باید بگوییم پیشرو بودن در همه عرصه های اساسی زندگی.
وی خاطر نشان کرد:فرهنگ بسیجی یعنی آن مجموعه معرفتها و روشها و منشهایی که می تواند مجموعه های عظیمی در ملت بوجودآورد که تضمین کننده حرکت مستقیم و پایدار اسلامی آن ملت است.
حجه السلام والمسلمین اخوان به نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و افزود: ایمان به خدا ، اخلاص، ایثار، بصیرت، حضور در صحنه، اخلاق خوب، کوشش و تلاش در صحنه علم و عمل و خدمت به اسلام و مردم از شاخصه های یک بسیجی است.