زمان : 28 Aban 1393 - 11:08
شناسه : 96091
بازدید : 5435
سوء استفاده از نام مرتضی پاشایی غیر انسانی و ناجوانمردانه است کارگردان خلیج فارس عنوان کرد سوء استفاده از نام مرتضی پاشایی غیر انسانی و ناجوانمردانه است

حسن علیرضایی نسبت به سوء استفاده بعضی افراد از نام خواننده محبوب کشور انتقاد کرد.

حسن علیرضایی با ابراز تأسف از درگذشت مرتضی پاشایی خواننده محبوب کشور عنوان کرد: درگذشت هر جوانی برای خانواده اش سخت و غم انگیز است و هنگامی که این جوان هنرمند مردمی کشور باشد به طور طبیعی حزن و غم جامعه هنردوست را فرا می گیرد حال به جای آنکه مرهمی باشیم بر این مصیبت متأسفانه بعضی افراد و گروهی از هنرمندان از نام و محبوبیت هنرمندان درگذشته از جمله شادروان مرتضی پاشایی سوء استفاده می کنند.

بازیگر سینمایی تا آمدن احمد افزود: چندین مرتبه قبل از فوت مرتضی پاشایی شایعه درگذشت ایشان شنیده شد و خانواده، طرفداران و شخص ایشان را آزرده خاطر کرn.

کارگردان دوستی تصریح کرد: جالب است هنرمندانی که در برنامه های مختلف از جمله برنامه زنده رود اصفهان و خوشا شیراز حاضر می شدند در زمان حیات پاشایی حرفی از ایشان و بیماری سختی که دامنگیرش بود نمی زدند و حالا همین افراد ادعا می کنند دوستی دیرینه ای با زنده یاد پاشایی داشته اند!

بازیگر آزادراه در پایان افزود: کاش همه به مرحله ای از شرافت و انسانیت برسیم که نخواهیم با استفاده ابزاری از نام دیگران برای خود محبوبیت و شهرت را از مردم هنردوست ایران زمین گدایی کنیم.