زمان : 05 Aban 1393 - 15:42
شناسه : 95246
بازدید : 3087
افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همزمان با سراسر کشوردربخش گاریزات  برگزار شد افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همزمان با سراسر کشوردربخش گاریزات برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات – کهدوئیه   مهندس مهدي حاج حیدری بخشدار گاریزات در آیین نمادینی که  همزمانبا سراسر کشور در دبستان شهید بهشتی رشکوئیه با حضور رئیس آموزش و پرورش نیر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیر و اعضاء شورا و دهیاری رشکوئیه اجرا شد گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد نشاط، تحرک، ارتقاء آمادگی جسمانی و مهارتهای ورزشی و سلامت جسمی و روحی در میان دانش آموزان است.

 وی در ادامه افزود: در راستای توجه واهمیت بیشتر به ورزش مدارس با اقداماتی همچون برگزاری المپیاد ورزشی در سطح مدارس تلاش می کنیم فرزندانمان را از آسیبهای اجتماعی دور و به ورزش و سلامتی خود اهمیت بیشتری دهند.
حاج حیدری از مربیان تربیت بدنی خواست زمینه را برای حضور دانش آموزان خصوصأ دختران وکشف استعدادهای آنان در حوزه ورزش تلاش و توجه بیشتری از خود نشان دهند.
در این المپیاد ورزشی که تا پایان اسفند ماه ادامه دارد دانش آموزان در رشته های طناب کشی، دارت ، طناب زنی وتنیس روی میزبه رقابت می پردازند.
برزگری رئیس آموزش و پرورش منطقه نیر با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش با هدف توسعه ورزش همگانی و به منظور ارتقا سطح شادی و نشاط در بین دانش آموزان با رویکرد روان شناختی و تربیتی اقدام به برگزاری المپیاد درون مدرسه ای کرده است، اظهار داشت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای سال گذشته به صورت آزمایشی برگزار شد که با توفیقاتی همراه بود