زمان : 03 Aban 1393 - 22:14
شناسه : 95155
بازدید : 5238
انتخابات شوراهای دانش آموزی در کلیه مدارس شهرستان بهاباد برگزار شد انتخابات شوراهای دانش آموزی در کلیه مدارس شهرستان بهاباد برگزار شد

همزمان با سراسر کشور هفدهمین انتخابات شوراهای دانش آموزی در کلیه مدارس سطح شهرستان و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه زینب و پسرانه شاهد شهرستان بهاباد برگزار شد .

در مراسمی که با حضور رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در دبیرستان دخترانه زینب بهاباد برگزار شد. حسن عبدالله ئیان مدیر آموزش و پرورش بهاباد در سخنانی با تسلیت ایام محرم ماه عزاداری حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) به برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس اشاره کرد و افزود این انتخابات در 45 مدرسه برگزار و 220 نفر به عنوان عضو شورا انتخاب میشوند.
عبدالله ئیان هدف از برگزاری این انتخابات را در راستای تحقق اصل دانش آموز محوری و مشارکت موثر نوجوانان در تصمیم سازی و اجرای مطلوب برنامه های آموزش و پرورش و بهره مندی از توانمندی و تقویت مسئولیت پذیری آنان دانست و تصریح کرد : این انتخابات در45 مدرسه این شهرستان در دوره های اول و وم ابتدائی و دوره اول و دوم متوسطه برگزار می شود .
وی افزود : شورای دانش آموزی آغازی برای مشارکت اجتماعی است و بهترین روش در بهره برداری از توانمندیهای آینده سازان این مرز و بوم است.
وی اظهار داشت: این شوراها به عنوان بازوی مشورتی ، مدیریتی و اجرایی مدیران مدارس نقش بسزایی در انجام امور و رفع مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس ایفا می کنند
گفتنی است این انتخابات در 45 مدرسه برگزار و 220 نفر به عنوان عضو شورا انتخاب میشوند .