زمان : 03 Aban 1393 - 21:45
شناسه : 95153
بازدید : 4314
مراسم ترحیم و گرامی داشت آیت الله مهد ی کنی در مسجد جامع بهاباد بر گزار شد مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد مراسم ترحیم و گرامی داشت آیت الله مهد ی کنی در مسجد جامع بهاباد بر گزار شد مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد|آیت الله مهدوی کنی یکی از فقهای انقلاب و اسوه های ارزشی نظام جمهوری اسلامی بودند که در دوران های گوناگون نظام و انقلاب، خالصانه خدمت کرد.

مراسم ترحیم آیت الله مهدوی کنی با حضور مسئولین شهرستان و جمعی از اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرستان بهاباد برگزار شد
در این مراسم سید روح الله میر فخر الدین مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در سخنانی با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) ارتحال عالم ربانی یار دیرین حضرت امام آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت .
وی افزود : آیت الله مهدوی کنی یکی از فقهای انقلاب و اسوه های ارزشی نظام جمهوری اسلامی بودند که در دوران های گوناگون نظام و انقلاب، خالصانه خدمت کرد.
حجت الاسلام میر فخر الدین با تشریح زندگی پر فراز و نشیب این عالم وارسته، گفت:آیت الله مهدوی کنی از شاگردان خط امام و رهبری بود که هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی از این خط فاصله نگرفت و همیشه در این راه قدم برداشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد به تریح زندگی عرفانی این عالم مجاهد پرداخت و افزود : تمام زوایای زندگی و عمر این عالم ربانی خدمت به انقلاب و نظام مقدس اسلامی ایران بود و آیت الله مهدوی کنی در خدمت به انقلاب و مردم ایران اسلامی حتی یک لحظه هم کوتاهی نکرد.
وی افزود: آیت الله مهدوی کنی با بزرگواری که داشت در نظام الهی و مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه دنبال پست و مقام نبود و در اواخر عمر شریفش به دلیل احساس تکلیف ریاست مجلس خبرگان را پذیرفت وی گفت : حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی از جمله کسانی بودند که همه زندگی خود را وقف اسلام و شناخت خداوند کرده بودند . مداحی در وصف امام حسین (ع) و آیت الله مهدوی کنی از دیگر برنامه های این مراسم بود