زمان : 30 Mehr 1393 - 10:53
شناسه : 95025
بازدید : 1569
پیام تسلیت شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی پیام تسلیت شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی

شورای اسلامی شهر یزد طی پیامی ارتحال مجاهد نستوه و عالم فرزانه حضرت آیت الله مهدوی کنی را به ملت شریف ایران تسلیت عرض نمود.

متن پیام بدین شرح می باشد:

کل من علیها فان

 

ارتحال عالم ربانی ، مجاهد نستوه و رئیس مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله العظمی محمدرضا مهدوی کنی كه عمرگرانمايه خويش را در راه جهاد در راه اسلام و تدریس اخلاق اسلامی صرف نموده ، گرد غم بر چهره این ملت پاشیده است.

این فرزانه عالیقدر از جمله‌ی نخستین مبارزان راه انقلاب و از چهره‌های اثرگذار و یاران صمیمی نظام جمهوری اسلامی و از وفاداران غیور و صادق امام راحل بود و در همه‌ی عرصه‌های مهم کشور در دوران انقلاب شجاعانه و با صراحت تمام نقش‌‌آفرینی کرد.

اینک شوراي اسلامي شهر يزد مصيبت وارده را به رهبر معظم و فرزانه انقلاب، خاندان و بیت گرامی آن مرحوم ، دوستان ، ارادتمندان آن عزیز سفرکرده و ملت شریف ایران به ویژه مردم متدین دارالعباده یزد تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و غفران الهی بران آن مرحوم و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.

شوراي اسلامي شهر يزد