زمان : 19 Mehr 1393 - 14:53
شناسه : 94573
بازدید : 4102
افتتاح پايگاه امداد جاده اي سه چاهون در بافق افتتاح پايگاه امداد جاده اي سه چاهون در بافق

همزمان با آغاز بکار همايش ملي کوير نوردي در بافق پايگاه امداد جاده اي سه چاهون ( يادبود شهداي بافق)افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، با حضور فرماندار ، مدير عامل جمعيت هلال احمر استان ، دبير ستاد حوادث استان و جمعي از مسئولان شهرستان بافق پايگاه امداد جاده اي سه چاهون به بهره برداري رسيد .

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان يزد در اين آيين با تبريک عيد سعيد غدير خم با اشاره به اينکه جاده بافق – بهاباد و بافق به معدن سه چاهون با وجود کاميون هاي حامل سنگ آهن يکي از جاده هاي پرتردد شهرستان محسوب مي شود گفت: هدف از احداث اين پايگاه در اين نقطه حضور به موقع امدادگران در صحنه حادثه و نجات مصدومان مي باشد.

حميد پارسائيان افزود: این پايگاه با زيربناي حدود 380 مترمربع در زميني به مساحت 10 هزار مترمربع با اعتباري بالغ بر 3 ميليارد و 820 ميليون ريال احداث شده است.

وي گفت: سه امدادگر ماهر، يك راننده به صورت شبانه‌روزي، يك آمبولانس مجهز و يك خودروي نجات و تجهيزات فوق پيشرفته نجات، انجام عمليات امداد و نجات جاده‌اي را به بهترين شكل در محدوده کاری انجام خواهند داد.

پارسائيان از راه اندازي سه پايگاه امداد جاده اي در شهرستان بافق خبر داد و گفت: در مسيرهاي بافق – يزد ، بافق – سيريز و بافق – سبزدشت به دلیل تردد ماشین آلات سنگین و بار ترافیکی این مسیرها در آینده احداث خواهد شد.