زمان : 15 Mehr 1393 - 23:37
شناسه : 94453
بازدید : 3571
شهرستان بافق در آستانه تکميل شدن چرخه فولاد شهرستان بافق در آستانه تکميل شدن چرخه فولاد

فرماندار بافق از تکميل صنايع جوار معدني بافق با مشارکت سرمايه گذار بخش خصوصي خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ بعدازظهر امروز در خصوص سرمايه گذاري طرحهاي جوار معدني و فولادي شهرستان بافق نشستي با حضور اعضاي هيات مديره صندوق بازنشتگي فولاد کشور و شرکت سنگ آهن مرکزي ، نماينده مردم بافق در مجلس ، امام جمعه ، فرماندار، اعضاي شوراي شهر بافق و چند شرکت سرمايه گذاري صنعتي معدني در محل فرمانداري بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در حاشيه اين نشست در خصوص سرمايه گذاري طرح هاي جوار معدني گفت: در نشست تهران براي سرمايه گذاري طرح گندله سازي به جمع بندي و نتيجه خوبي رسيديم که مقرر شد صندوق بازنشستگي فولاد کشور و شرکت سنگ آهن سرمايه گذاري کل طرح گندله سازي را ظرف مدت 3 سال انجام دهد که با 6 ماه فرصت راه اندازي آزمايشي طرح در مدت 42 ماه به بهره برداري کامل برسد.

" سيد مهدي طلايي مقدم" با اشاره به شرايط محيطي و سرمايه گذاري در شهرستان بافق را براي بخش خصوصي و دولتي ايده آل و فراهم بيان نمود و تصريح کرد: الحمدالله دربافق شرايط به گونه اي است که يک وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان بوجود آمده که مي طلبد از اين فرصت و پتانسيل در جهت پيشبرد توسعه شهرستان و اجراي طرحهاي جوار معدني و فولادي از جمله اصلاح خط کنستانتره و توليد فولاد در بافق گام برداشت.

وي ضمن تاکيد بر مشارکت بخش خصوصي در سرمايه گذاري و اجراي طرح هاي جوار معدني و چرخه فولاد در بافق خاطر نشان کرد : کارخانه فولاد و کنستانتره با مشارکت بخش خصوصی و مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی و صندوق بازنشستگی فولاد کشور در شهرستان بافق ایجاد می شود.

طلايي مقدم افزود : اين سرمايه گذاري به صورت 49-51 به نسبت قدرالسهم بين بخش خصوصي (بافق کسري) و شرکت سنگ آهن مرکزي سرمايه گذار و اجرا مي شود.

فرمانداربافق با اشاره به تدابیر اندیشیده شده درباره تامین خوراک صنایع جوارمعدنی گفت: بطور قطع سمت و سوی دولت براي احداث صنایع جوار معدنی و تکمیل چرخه فولاد در شهرستان مثبت است.