زمان : 01 Mehr 1393 - 20:30
شناسه : 93783
بازدید : 1572
دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی پیام تبریک فعالین دانشجویی تشکلهای اسلامی سیاسی واحد یزد دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی، مقاومت و پایداری مردم قهرمان و پرافتخار ایران اسلامی است.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی، مقاومت و پایداری مردم قهرمان و پرافتخار ایران اسلامی است. دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم است.

هفته دفاع مقدس، سالروز پاسداری از ارزش ها و مرزهای شرف و عقیده در راستای آرمان های والای اسلامی انقلابی می باشد که وحدت، ایثار و تمسک به دستورات الهی از مهمترین برکات آن بوده و جلوه گاه اثبات هنر عشق ورزی ایثارگران و جانبازانی است که خالصانه و به نیت قرب الهی و صیانت از آب و خاک و عزت و شرف ایرانی، نقوشی زرین در دفتر انقلاب ترسیم نمودند.
هفته دفاع مقدس  یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را در تقویم زرین انقلاب اسلامی ثبت نمودند تا در نتیجه آن امروز و انشالله تا انقلاب مهدی آل محمد (ص) نظام و دولت خدمتگزار با سرافرازی به نمایندگی از ملت رشید ایران در  عرصه های مختلف بین المللی نقشی تعیین کننده داشته باشند.

با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)،ملت شهید پرور ایران اسلامی ، رئیس جمهور محترم ، مسئولین استان یزد و  بالاخص دانشجویان دانشگاهها ایران اسلامی تبریک عرض می نماییم.

فعالین دانشجویی تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد