زمان : 26 Shahrivar 1393 - 09:36
شناسه : 93604
بازدید : 1954
لزوم ارتقاء جایگاه استان با توجه به ظرفیت های موجود رییس شورای اسلامی استان تاکید کرد؛ لزوم ارتقاء جایگاه استان با توجه به ظرفیت های موجود شانزدهمین جلسه شورای اسلامی استان یزد در سال 93 با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد " احمد زارع پور" در جلسه شورای استان  که با حضور اعضای این شورا و با دعوت از محمد حسین ریاحی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار شد؛  به بیان مسائل و مشکلات شهرستان ها از جمله اشتغال، امکانات رفاهی و تفریحی، مراکز فرهنگی، ورزشی و آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: استان یزد باید از تمام ظرفیت ها استفاده کند تا  ارتقا جایگاه استان به حد مطلوب برسد و این ظرفیت ها میتواند از طریق  امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی و فرهنگی استان یزد در قالب جدولی مقایسه ای با سایر استان ها تبیین شود .
در ادامه این جلسه  ریاحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به ارائه آمار بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: در استان یزد آمار بیکاران به 5/6 درصد رسیده است که امیدواریم با ایجاد برنامه های جدید به پایین ترین نرخ بیکاری برسیم .
در پایان این جلسه همچنین پیشنهاد گردید که اتباع بیگانه قبل از اخذ مجوز اقامت از لحاظ مجوز کار تعیین تکلیف شده باشند که ریاحی قول مساعدت و همکاری با شورا را بیان کرد.