زمان : 10 Shahrivar 1393 - 14:38
شناسه : 92973
بازدید : 2198
 مراسم استقبال از کاروان دو استقامت جاده ولایت در یزد برگزار شد مراسم استقبال از کاروان دو استقامت جاده ولایت در یزد برگزار شد

مراسم استقبال از کاروان دو استقامت جاده ولایت با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

کاروان دو استقامت جاده ولایت که حرکت خود را از شلمچه آغاز کرده اند، روز شنبه هشتم شهریورماه از شهرستان ابرکوه حرکت و پس از عبور از دهستان های مسیر و شهرستان تفت وارد شهر یزد شدند.

محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ، مسعود شریعتی مديركل ورزش و جوانان استان ، مجید جوادیان زاده  مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ، داود پاک طینت مدیرکل روابط عمومی استانداری ، سید رضا خادمی مدیر کل دفتر امور شهری و شورا های استانداری ، سالاری ,صادقی مقدم  معاونین فرمانداری شهرستان یزد، علي اصغر حسيني معاونت توسعه ورزش و علی محمدعطاري مسئول بسيج ورزشكاران سپاه الغدير استان و جمعي از مسئولين و عموم مردم از كاروان دو استقامت جاده ولايت استقبال كردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با بیان بزرگی و عظمت و مرتبه امام رضا (ع) در میان ائمه اطهار(ع) گفت: ملت ایران در طول تاریخ خود همواره به این موضوع افتخار کرده و نشان داده که پیروان خوبی برای آن حضرت هستند.

محمدعلی طالبی افزود: برنامه جاده ولایت کاری بزرگ و فرهنگی است و باید در برنامه‌های خود برای الگوپذیری جوانان همواره از این گونه اقدامات داشته باشیم.

وی اظهارکرد: باید در برنامه‌های فرهنگی از سیره و مشی آن امام بزرگوار بیشتر استفاده وامیدوارم این حرکت موجب افزایش روحیه و منش پهلوانی، گذشت و ایثار در بین همه ورزشکاران کشورمان شود.

مسعود شریعتی مديركل ورزش و جوانان استان در مراسم استقبال از كاروان دو استقامت جاده ولايت با تبريك ولادت حضرت معصومه (سلام الله عليها ) و دهه كرامت گفت : اين مسير به لحاظ فرهنگي و تاريخي ظرفيت هاي بسيار خوبي دارد که بايد به آن توجه شود.

وی افزود: حضور امام رضا(ع) در کشور موجباتی فراهم کرد تا اکنون تمدن عظیم اسلامی در ایران اسلامی پایه‌گذاری شود و شاهد نظامی ولایی و مقدس در کشور باشیم.

مديحه سرايي توسط مرشد يزدي ، حضور سواركاران ، دوچرخه سواران ، دوندگان و اجراي حركات نمايشي توسط اسكيت سواران از ديگر برنامه هاي مراسم استقبال از كاروان دو استقامت جاده ولايت بود.