زمان : 16 Bahman 1386 - 00:32
شناسه : 9289
بازدید : 16941
استاندار يزد: بايد در انتخابات به گونه اي عمل نماييم که به هيچ کدام از نامزدهاي انتخابات مجلس منتسب نگرديم(انتخابات مجلس هشتم 138) استاندار يزد: بايد در انتخابات به گونه اي عمل نماييم که به هيچ کدام از نامزدهاي انتخابات مجلس منتسب نگرديم(انتخابات مجلس هشتم 138)


استاندار يزد: بايد در انتخابات به گونه اي عمل نماييم که به هيچ کدام از نامزدهاي انتخابات مجلس منتسب نگرديم(انتخابات مجلس هشتم 138)


يزدفردا :محمد رضا فلاح زاده درجلسه شوراي معاونين و مديران استانداري خواستار نهايت تلاش مسئولين براي اصل انتخابات و حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي راي شد.

به گزارش يزدفردا :وي در ادامه ضمن ابراز تشكر خالصانه از مردم و تمامي همکاران و مسئولين به دليل تدارک و استقبال بي نظير در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي، افزود: گشودن باب جديدي در امر به معروف و نهي از منکر، تمجيد و توصيف بي نظير از مردم خونگرم يزد و پيشگام بودن مردم اين ديار در بحث اعتماد به نفس از جمله مهمترين موضوعاتي بود که ايشان در سفر خود به يزد مطرح نمودند.

فلاح زاده با اشاره به اينکه در گذشته 90 کارگروه و شورا وجود داشته است ادامه داد: با پيگيري هاي صورت پذيرفته اين تعداد به 63 مورد رسيده است و کارگروه هاي شوراي برنامه ريزي و توسعه استان به 8 مورد تقليل يافته است که پس از تصويب در هيات دولت ابلاغ مي گردد.

استاندار يزد بر پيگيري و اجراي مصوبات سفر خود به ديهوک طبس و نيز و مصوبات استانداران قبلي در ابرکوه و بهاباد تاکيد نمود و از مشاورين خود خواست با تشکيل جلسات ماهيانه ، پيشنهادات راهبردي و کاربردي خود را ارائه دهند.

استاندار يزد در بخش دیگری از سخنان خود مصوبات سفر استاني را از اصلي ترين دغدغه هاي رييس جمهور و خود عنوان كرد و تلاش همگان را در اجرايي شدن آنها خواستار شد.

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید