زمان : 27 Mordad 1393 - 08:21
شناسه : 92306
بازدید : 2211
 افتتاح و کلنگ زنی بیش از 35 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در هفته دولت هفته دولت در تفت / فرماندار تفت خبر داد: افتتاح و کلنگ زنی بیش از 35 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در هفته دولت

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "محمود زارع" در گفتگوی اختصاصی با ایرنا با اعلام این خبر گفت: در کنار بهره برداری از پروژه های مهم عمرانی هفته دولت در تفت، توجه خاص و ویژه ای به پروژه های فرهنگی صورت گرفته است و به بیان دیگر می توان گفت رویکرد هفته دولت امسال در تفت رویکردی فرهنگی و هنری است.

فرماندار یکی از مهم ترین پروژه های فرهنگی در تفت را افتتاح کتابخانه عمومی اسلامیه و اجرای طرح کارت رویش در کتابخانه های عمومی تفت عنوان کرد و گفت: براساس این طرح، عضو شونده در کتابخانه های تفت، با ارائه کارت رویش می توانند از مخازن همه کتابخانه های کشور استفاده کنند.

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را یکی از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) عنوان کرد و گفت: اجرای طرح کارت رویش، گام موثری برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تسهیل در دسترسی علاقه مندان به کتب مختلف است.

زارع با اشاره به پروژه های مهم عمرانی هفته دولت گفت: افتتاح باغ صدری به عنوان گنجینه هنر و معماری ایرانی که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور رسما به بهره برداری رسید از مهم ترین پروژه های تفت در حوزه میراث فرهنگی است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان افزود:  گلنگ زني بهسازي كمربندي قديم شهر تفت، بهسازي و آسفالت خيابان طريق الرضا، احداث منبع ذخيره آب شهر تفت، تكميل طرح هادي روستاي علي اكبر خاني، تكميل ميدان زردين، احداث پل ورودي سانيج و پروژه های مختلف در حوزه توسعه زیرساختهای برق و مخابرات از مهم ترین پروژه های هفته دولت امسال در تفت است.

وی همچنین از برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، تیراندازی و کاراته مردان و مسابقات بدمینتون، والیبال، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، طناب کشی، طناب زنی و تیراندازی با اسلحه بانوان در هفته دولت در سطح شهرستان تفت خبر داد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.